Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1388584
Ik heb een reu van 6 1/2 jaar, die als pup van 5 weken al niet goed kon lopen.
Uiteindelijk is hij op een leeftijd van 4 maanden geopereerd,vermoeden was OCD, maar bij de kijkoperatie bleek er een flinke ontsteking te zitten, en was er al artrose aanwezig.
Zo,n klein ding moet zich kunnen ontwikkelen, en dat is bij Björn dus niet goed gebeurd, door alle elende.
We hebben het lange tijd met allerlei alternatieve middelen redelijk kunnen houden, pijn gaf hij niet aan.

De laatste maanden vond ik hem echt slecht worden, en ik hield mijn hart al vast.
De da constateerde flinke artrose in zijn knie, en bij zijn andere poot artrose in zijn sprong gewricht.
We zijn toen gaan spuiten met adequan.
Helaas zagen we geen resultaat.

Ik had hier goede berichten gelezen over Corta rx, maar bezit helaas geen credit kaart.
Cindy had al een paar keer op BP aangegeven dit te willen bestellen voor mensen.
Daar heb ik gebruik van gemaakt.
Cindy bedankt. :-*

nu na enige tijd gebruik van Corta rx kan ik zeggen dat er duidelijk verbetering is. :circle:

Björn zal nooit mooi lopen, maar hij staat makkelijker op, gaat makkelijker liggen, en loopt vlotter.
Mijn gekke ventje komt ook weer met zijn pluche beest aanzetten, en daagt mij uit.
Allemaal positieve dingen.

Dit wilde ik toch even kwijt. :)
#1388623
sylvi@ schreef: Wat super Esther!!!


Wij noemen het hier 'Shannado's ondeugendheidsdrankje' ::) zegt genoeg denk ik :biggrin2:
:) :) ik blijf het ongelooflijk vinden hoe snel een hond hierop weer gaat leven. Er zijn hier nu genoeg eigenaren te vinden op BP die dit middel een warm hart toedragen en wiens hond hoogstwaarschijnlijk zonder dit middel er niet meer geweest was. Ik weet dat mijn Bibi er zeker 3 jaar langer door geleeft heeft, over Terry nog maar te zwijgen ;)
#1388635
Op het moment heeft Shannado het niet nodig, het gaat echt heel goed met haar!
Maar ik geef het ook op 'klacht' zeg maar, als ik zie dat ze beroerder loopt (en traag is en niet wil wandelen) dan geef ik het weer en dan loopt ze vrijsnel weer goed en vlot mee.

Ik vrees alleen dat de fles die ik heb staan niet goed meer is, want die heb ik al wel een flinke tijd staan.

Jammer dat dit niet in NL te koop is, maakt de drempel om te proberen voor andere mensen een stuk lager denk ik.
#1388703
[quote="sylvi@"]
Op het moment heeft Shannado het niet nodig, het gaat echt heel goed met haar!
Maar ik geef het ook op 'klacht' zeg maar, als ik zie dat ze beroerder loopt (en traag is en niet wil wandelen) dan geef ik het weer en dan loopt ze vrijsnel weer goed en vlot mee.

Ik vrees alleen dat de fles die ik heb staan niet goed meer is, want die heb ik al wel een flinke tijd staan.

Jammer dat dit niet in NL te koop is, maakt de drempel om te proberen voor andere mensen een stuk lager denk ik.


[/quote]


Geef maar een gil als je  een halve fles nodig hebt, dan bestel ik weer nieuwe via Cindy. :biggrin2:
#1388866
Ik heb een keer een halve fles gebruikt die volgens mij bijna 1 jaar over datum was. En nog reageerde Brutus er binnen 2 dagen op. Ik heb de fles gewoon opgebruikt. Ik zou niet weten wat ik zonder dat spul moest. Ik geloof niet dat Brutus er nog zou zijn. Hij had zoveel pijn, moest er zelfs prednison bij nemen, want geen pijnstiller hielp. Cindy, wat zou het geweldig zijn, kon je het product onveranderd naar NL krijgen!
#1389086
Ook hier heel blij met de Corta die ik dankzij Lizzy heb ontvangen. :-*
Jane gaat ook veel beter!
Toen het heel vochtig was had ze wel weer wat meer last en toen ze teveel op het strandje had lopen gek doen, maar over het geheel gaat ze echt veel beter en ik hoop haar echt lang zo te kunnen houden.
#1389338
[quote="yuki11"]
Ik denk dat wij ook heel graag aan de Corta zouden willen gaan.... :-[

euh...Cindyyyyyyyyyyyyyyyy??????  :D

Ulla, fijn dat jouw Bjorn er zo door is opgeknapt!!!!  :circle:
[/quote]

Ja? ;D Is goed hoor, Je brult maar hoeveel je wilt hebben. 2 flessen inclusief verzendkosten komt op 101,48. Daar zul je met Yuki grofweg 6 maanden moeten doen.  Eerst vooruit betalen, als het geld binnen is bestel ik het direct. Ik neem alleen geen enkele verantwoordelijkheid mocht het pakketje niet aankomen (wat godzijdank nog nooit gebeurt is bij mij). Verders bestaat er altijd de kans dat het tegen gehouden wordt bij de douane. Je moet dan BTW en invoerrechten betalen. De TNT jongen staat dan met een rekening aan je deur, is om en nabij de 35 euro.

Enneh zaterdagochtend vertrekken wij naar Zwitserland dan weet je waarom je eventueel geen antwoord krijgt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door