Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door K@rin
#138620
Afbeelding
Shanay is bezig met een stukje rib .......

De ribben zijn goedgekeurd !!!
Ze hebben ze allemaal netjes opgegeten.
Ik heb ze niet direct een hele rib gegeven, maar met zijn 6-en hebben ze 2 complete ribben opgegeten, waarvan dan 1 klein stukje met 1 rib voor de Sheddie.
Ook die heeft het helemaal verorberd.
Door K@rin
#138623
Ja, ze vonden het allemaal een heerlijk toetje voor na de maaltijd .... ;D
Laatst gewijzigd door K@rin op do 05 aug 2004, 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#138629
Leuk he, voor sommige honden is het een hele maaltijd, voor de jouwe (en de mijne) een bekkenvernielertje.

Scheelt wel met die kleine stukkies dat je geen poten hoeft te wassen :D
Door K@rin
#138643
[quote="Angelique"]
Leuk he, voor sommige honden is het een hele maaltijd, voor de jouwe (en de mijne) een bekkenvernielertje.

[/quote]

Hoezo VERNIELERTJE :o :o ??? ???
Ik dacht dat het goed was om de tanden schoon te houden ........... ::) ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#138651
[quote="Karin & Pyrs"]
[quote="Angelique"]
Leuk he, voor sommige honden is het een hele maaltijd, voor de jouwe (en de mijne) een bekkenvernielertje.

[/quote]

Hoezo VERNIELERTJE :o :o ??? ???
Ik dacht dat het goed was om de tanden schoon te houden ........... ::) ::)
[/quote]

uhuhuhu arnhems uitspraakje voor een stukkie lekkers waar je je buik niet mee vult. Net als een te klein balletje gehakt e.d.
Dacht dat jij 'm ook wel kenden :P
Door K@rin
#138657
[quote="Angelique"]
[quote="Karin & Pyrs"]
[quote="Angelique"]
Leuk he, voor sommige honden is het een hele maaltijd, voor de jouwe (en de mijne) een bekkenvernielertje.

[/quote]

Hoezo VERNIELERTJE :o :o ??? ???
Ik dacht dat het goed was om de tanden schoon te houden ........... ::) ::)
[/quote]

uhuhuhu arnhems uitspraakje voor een stukkie lekkers waar je je buik niet mee vult. Net als een te klein balletje gehakt e.d.
Dacht dat jij 'm ook wel kenden :P
[/quote]

NOOIT van gehoord ::) ::) ::)
ook al ben ik een geboren en getogen Arnhems meisje ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#138767
[quote="Karin & Pyrs"]
[quote="Angelique"]
[quote="Karin & Pyrs"]
[quote="Angelique"]
Leuk he, voor sommige honden is het een hele maaltijd, voor de jouwe (en de mijne) een bekkenvernielertje.

[/quote]

Hoezo VERNIELERTJE :o :o ??? ???
Ik dacht dat het goed was om de tanden schoon te houden ........... ::) ::)
[/quote]

uhuhuhu arnhems uitspraakje voor een stukkie lekkers waar je je buik niet mee vult. Net als een te klein balletje gehakt e.d.
Dacht dat jij 'm ook wel kenden :P
[/quote]

NOOIT van gehoord ::) ::) ::)
ook al ben ik een geboren en getogen Arnhems meisje ;D ;D
[/quote]

Nou, bij deze dan ;D

Maar inderdaad, goed voor de tandjes :D
Door Truus
#138802
[quote="Angelique"]
Leuk he, voor sommige honden is het een hele maaltijd, voor de jouwe (en de mijne) een bekkenvernielertje.

Scheelt wel met die kleine stukkies dat je geen poten hoeft te wassen :D
[/quote]
Bekkenvernielertje.nooit van gehoord ;D
Gebruikersavatar
Door Nitus
#138971
:D Dat ziet er goed uit Karin, wat voor ribben waren dat? Ik had nl pas lamsribben (wel helemaal kaal), maar die waren volgens mij véél dunner als die jouw hond daar heeft (ze werden wel met veel smaak gegeten).
Door K@rin
#138977
[quote="Nitus"]
:D Dat ziet er goed uit Karin, wat voor ribben waren dat? Ik had nl pas lamsribben (wel helemaal kaal), maar die waren volgens mij véél dunner als die jouw hond daar heeft (ze werden wel met veel smaak gegeten).
[/quote]

Ik weet het niet, volgens mij gewoon lamsribben.
Ik had ze bij Corine gehaald om eens te proberen .........
Gebruikersavatar
Door Loti
#142953
Zou ik een lamsrib kunnen geven aan kaninchenteckels? Ze hebben nog nooit een echt bot gegeten....krijgen wel Carnibest/Duck.
Kippennekken/vleugels vind ik te riskant, want een van de honden is zo'n schrokop :-\
Ik wil kauwbotten geven om tandplak/tandsteen tegen te gaan...anders moet ik dagelijks gaan tandenpoetsen en dat zijn de tecks ook niet gewend :(
Door Audrina
#142974
[quote="Loti"]
Zou ik een lamsrib kunnen geven aan kaninchenteckels? Ze hebben nog nooit een echt bot gegeten....krijgen wel Carnibest/Duck.
Kippennekken/vleugels vind ik te riskant, want een van de honden is zo'n schrokop :-\
Ik wil kauwbotten geven om tandplak/tandsteen tegen te gaan...anders moet ik dagelijks gaan tandenpoetsen en dat zijn de tecks ook niet gewend :(
[/quote]

Als ze nog geen bot gewend zijn, kan je toch beter eerst met kippenbotjes beginnen. Nekjes zijn daar erg geschikt voor. En je kan zo'n nekje altijd vasthouden (met een ouwe sok of een oud washandje o.i.d.) zodat je hond hem niet in 1 keer weg kan schrokken. Wel eerst ff flink met een hamer ofzo op die nekjes meppen voor je ze geeft.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door