Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door kojak
#1385078
-
Laatst gewijzigd door kojak op zo 04 apr 2010, 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door kojak
#1385309
-
Laatst gewijzigd door kojak op zo 04 apr 2010, 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Henny V.
#1385316
Diesel van mij had ze als pup zijnde tot zeker een half jaar.
Het stond heeel schattig.
Tot ik op show hoorde van een fokker dat ik ze er uit moest trekken  :-X omdat dat dood haar was.
>:( Ik heb ze lekker laten zitten tot ze vanzelf weggingen.
Daarna heeft hij ze niet meer gehad.

Misschien is dit net zo iets ?
Door Liz
#1385410
Mijn Cocker Spaniël had toen ik haar adopteerde wimpers van zo'n 8 cm lang (niet overdreven^^). Dit waarschijnlijk doordat ze altijd buiten had gezeten en haar vacht zit daarop had aangepast ofzo.
Ondertussen zijn ze wel wat afgebroken, maar ze zijn nog steeds zo'n 5 cm lang. Ik zal eens kijken of ik er een fotootje van kan maken...
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1385585
De cocker van mijn oma had ook zulke enorme winpers. Zeker wel een cm of 5. ooit heeft een trimmer ze afgeknipt maar ze groeide gewoon terug. Onze setters zijn nog nooit verder gekomen dan en halve cm :)
Door Alba
#1385797
Heeft hij ook meer vacht gekregen, of zijn echt alleen zijn wimpers zoveel langer geworden? Of, misschien groeiden ze eerst ook wel lang maar 'schuurde' hij ze eerder eraf?
Alba heeft ook heel lange wimpers, denk ook dat een hond met veel/lange vacht ook eerder lange wimpers zal hebben. Ik knip ze er nooit af, maar ik hou wel goed in de gaten dat ze niet 'rond' groeien en in haar oog komen.
Door lisa-v
#1388716
mijn cocker heeft ook super lange wimpers. ik heb ze voor het eerst nu wat afgeknipt omdat ze werkelijk de pan uit groeien, maar ik vind het zo ongelooflijk schattig staan. ik weet niet of het met voedsel te maken heeft :(
Door kojak
#1391304
-
Laatst gewijzigd door kojak op zo 04 apr 2010, 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door kojak
#1399386
-
Laatst gewijzigd door kojak op zo 04 apr 2010, 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door