Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door wenche
#1382483
De eerste portie barf ging er met smaak in :):)
zalmmix, kippenlever en paardenvlees, door de blender en hoppakee :)
Zelfs Loki (de muts) at het met smaak en gebruikte zelfs zijn kiezen voor de minder goed gemalen stukjes...
Gebruikersavatar
Door koekje
#1382484
netjes!
zalmmix ging er hier niet in, zelfs niet bij sienepien.
Door wenche
#1382513
Ik had ook gedacht dat dat de grootste problemen zou geven, maar ze vonden het heerlijk...
Door deja
#1382577
wenche schreef: De eerste portie barf ging er met smaak in :):)
zalmmix, kippenlever en paardenvlees, door de blender en hoppakee :)
Zelfs Loki (de muts) at het met smaak en gebruikte zelfs zijn kiezen voor de minder goed gemalen stukjes...
Gaat dat goed in een blender, ik ben dan bang dat er van alles onder de mesjes blijft zitten, dat krijg je er dan niet makkelijk uit maar werkt het met wat jij er in deed moet er dan geen vocht bij.
Door wenche
#1382998
deja schreef: Gaat dat goed in een blender, ik ben dan bang dat er van alles onder de mesjes blijft zitten, dat krijg je er dan niet makkelijk uit maar werkt het met wat jij er in deed moet er dan geen vocht bij.
Ik heb er geen vocht bij gedaan... Ik heb meer een keukenmachine dan blender... eigenlijk een soort kruising ;)
Ik kan de mesjes eruit halen...
Door deja
#1383050
Ik doe de groentemix ook altijd in de blender voor de honden maar er blijft altijd een hoop onderin zitten wat je er moeilijk uit krijgt nou is dat met groente niet zo erg maar dat kleine beetje vlees voor de poes dan blijft de helft volgens mij zitten en moet je dat door de gootsteen spoelen zou een staafmixer werken voor orgaan?
Door wenche
#1383299
Afbeelding
Loki aan de kalkoenmix (DeeJay had zijn goede portie opgegeten, dus heb ik van DeeJay kalkoenmix gepikt ;) straks krijgen de heren katten nog een hele sardien, dus is het bot weer mooi aangevuld)
Afbeelding
Dick aan de zalmmix (of wat daar nog van over was ;))
Door Mevroi Kruim
#1383499
Luxe katten! Dineren op tafel  :D

Ik maal met de staafmixert, die kan ik tenminste uit elkaar halen en schoonmaken. Blender vind ik psoonlijk een onding  :D
Door wenche
#1384141
Mevroi Kruim schreef: Luxe katten! Dineren op tafel :D

Ik maal met de staafmixert, die kan ik tenminste uit elkaar halen en schoonmaken. Blender vind ik psoonlijk een onding :D
Nee, ze dineren op de bar... Dat is de enige plek waar het niet uit maakt als er wat gemorst wordt (makkelijk schoon te maken en we doen er toch niks mee behalve zooi op verzamelen ;)) en de enige plek waar de honden niet bij kunnen...

De heren zitten nu aan een kippennekje... Dick weet precies wat de bedoeling is (daar hoor ik het kraken) Loki likt er alleen aan, maar heeft wel interesse...

Edit: nou, Loki heeft na hem in stukjes geknipt te hebben een stukje van 3 bij 3 opgegeten en de rest laten liggen, maar het begin met kraakwerk is er ;) en Dick vond het nodig (zoals op de foto te zien is) dat hij op het dressoir moest gaan eten...

Afbeelding
Afbeelding
Door deja
#1384263
Wat ik niet snap aan mijn katten is dat ik wel een groot stuk karkas neer kan leggen daar eten ze wel van en ook bijna op maar een patrijspootje moet ik aan stukjes knippen en zacht vlees ook een kippennek kan ik zo weer neerleggen dat is toch stom.
Door Mevroi Kruim
#1384285
Poten zijn vaak behoorlijk hard, en kennelijk hebben ze geen zin in het beter knaagwerk  :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door