Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1382585
Het is het "einde van een probleem" en ik wil ook dat graag met jullie delen...

Die ouwe gup van ons, Guinnie...
Kwam hier natuurlijk met de nodige bagage, waaronder kaalgeschoren achterkant van achterpoten ("de broek"), met rode plekken (op buik bijv. en de voetjes), stinken uit de bek, stinkende/ruikende vacht die "er niet uitzag"...

En na van alles en nogwat te hebben gedaan aan haar ben ik gisteren "verbaasd geschrokken".

Haar broek is nu al weer zo'n 3/5 cm lang;
Haar staart is weer lekker vol aan het worden;
Haar buik wordt weer lekker behaard (was ook geschoren);
Haar buik en flanken zijn vrij van rode plekjes;
Haar voetjes zijn weer mooi behaard en ze heeft heel mooie achtervoetjes eigenlijk (niet eerder gezien);
Haar vacht stinkt niet meer al ruikt ze nog wel meer naar hond dan de twee jochies;
Haar bek stinkt niet meer (al komt er nog wel een meer hondenlucht vanaf dan bij de twee jochies);
Haar vacht glanst;
Haar lichaamshouding is factor 1000 beter dan eerst;
Haar algehele gezondheid is, zeker voor haar leeftijd 100% (geloof ik dan toch);
Haar conditie is ongelooflijk voor een 12,5 jarige hond (ze loopt de lange wandeling van 1,5 uur gewoon mee);
Ze kan glimlachen en lijkt dat voordurend te doen ;-)  ;
Haar ogen staan 'blij' en zonder waas erover.....

Dus, al met mijne dames en heren....  ::)
We hebben 't 'm gelapt.... ik, mijn man, maar zeker ook jullie met jullie meedenken en meeleven.
En voor dat laatste wil ik jullie graag bedanken! ;-)

Ik blijf zeker updates over de lijst strooien van tijd tot tijd en aan jullie foto's sturen van het "Barfplaatsadoptiekind" (zo voelt ze soms een beetje ;-)  maar ik wil gewoon ff zeggen dat ik zo vreselijk blij ben.. maar haar, met de rest van mijn roedel EN met jullie!

Suzanne
#1382588
Truus schreef: Wat een goed bericht! En dat allemaal door hele gezonde voeding, goede adviezen en Barfplaats. Is toch geweldig he. Wat kun je dan blij zijn...
Yup, maar vergeet de DA niet met de operatie en uiteindelijk de juiste vaststelling van "schurft" en goede medicatie... en een portie TLC ;-)

Suzanne
#1382593
Suzanne schreef: Yup, maar vergeet de DA niet met de operatie en uiteindelijk de juiste vaststelling van "schurft" en goede medicatie... en een portie TLC ;-)

Suzanne
Precies en vergeet vooral jezelf niet ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door