Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1382574
deja schreef: Ik ga eerdaags weer bestellen bij Herby nou viel mijn oog op geitenvlees met botten en ribben, mijn honden hebben nog nooit ribben gehad.
Is dit aan te bevelen of zeggen jullie ik neem het niet meer?
Omdat je niet met zekerheid kunt zeggen welk bot er in het geitenvlees zit (dragend of niet dragen, oud of jong) begin ik er niet aan. Het risico dat het uitbenen en klikowerk wordt is aanwezig.
#1382681
deja schreef: Dankjewel dan begin ik er maar niet aan, maar kan hier heel moeilijk aan zachte ribben komen heb het ook nog nooit gehad.
In deze tijd van het jaar zeker. In het voorjaar wil het nog wel een simpeler zijn om jonge ribjes te scoren, maar zelf ben ik om reden van de ouwe vette knikkerharde zooi die je overal aangeleverd krijgt onder het mom van "jonge geit" maar helemaal gekapt met die dingen.
Door Bennie
#1383183
Dit is denk ik echt voor de vergevorderde barfende hond. Hier vinden ze het welliswaar geweldig, maar als je honden nog nooit ribben hebben gehad zou ik m'n vingers er niet aan branden. Volgens mij is het rug met vlees ofzo.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door