Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#1346088
Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen, maar ik ben wel blij dat ik een adres gevonden
heb, dus wil het graag delen  ;) Ik lees dat er ook vaak mensen naar een adres op zoek
zijn, dus degenen die in de buurt van Rotterdam wonen kunnen hier terecht

Bij Dierenkliniek Zuidplas te Nieuwerkerk a/d Ijssel kun je laten titeren via de VacciCheck sneltest.
Entingen kunnen overigens indien gewenst ook los gezet worden  :)
#1363863
De Geijsjes, ben je er al geweest voor de titerbepaling bij Dierenkliniek De Zuidplas, deze is nl. vlak bij bij mij waar ik woon.

Voor de 2e pupenting ben ik er geweest, maar er werd direkt gevraagd of ik mijn pup gelijk wilde laten stereliseren, ik was daar eerlijk gezegd heel ontstemd over, kwam daar niet voor.

Ben bij de andere dierenarts hier in het dorp geweest verder, maar nu krijg ik dus een kaart voor de cocktail opnieuw na een jaar te laten enten, heb hier veel over gelezen en wil dit dus niet doen, maar dat titeren wil ik eigenlijk wel laten doen.

Is dat deze waar je met een half uurtje de uitslag van rijgt waar jij het over hebt.?
#1364041
Tica schreef: De Geijsjes, ben je er al geweest voor de titerbepaling bij Dierenkliniek De Zuidplas, deze is nl. vlak bij bij mij waar ik woon.

Voor de 2e pupenting ben ik er geweest, maar er werd direkt gevraagd of ik mijn pup gelijk wilde laten stereliseren, ik was daar eerlijk gezegd heel ontstemd over, kwam daar niet voor.

Ben bij de andere dierenarts hier in het dorp geweest verder, maar nu krijg ik dus een kaart voor de cocktail opnieuw na een jaar te laten enten, heb hier veel over gelezen en wil dit dus niet doen, maar dat titeren wil ik eigenlijk wel laten doen.

Is dat deze waar je met een half uurtje de uitslag van rijgt waar jij het over hebt.?
A.s. maandag staat de afspraak en dit is idd die van een half uurtje.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door