Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Truus
#137477
Ze moet het echt niet meer, en haalt haar neus op ::).
Loopt weg en denkt....alweer hetzelfde?

Eigenlijk geef ik haar geen ongelijk.

Voorheen likte ze haar bak tot op de bodem uit.

Ik geef energique . De kalfsribben en kippenvleugeltjes vindt ze heerlijk.

Hebben jullie hier ook wel last van of heb ik de enige echte muts in huis ;D
Laatst gewijzigd door Truus op di 03 aug 2004, 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#137479
met deze temperaturen heeft Bas ook wat meer moeite met eten; ik haal s'ochtends weg wat ie laat staan. In de avond krijgt ie dat erbij + een eitje erdoor. Dan wil hij het wel weer eten.
Door Femke
#137480
Ik heb er wel meer over gehoord. In het begin is het speciaal en vreten ze de boden uit de bak, en daarna wordt het saai........

Misschin een beetje varieren? Rauw eitje erdoor doen, of een lepel yoghurt, huttenkäse of een druppie honing misschien? (Ben geen barfer dus weet niet echt wat wel en niet goed combineert, maar dat weten anderen wel ;))
Door Truus
#137483
Ik had er sardientjes door gedaan, mooi niet :(.

Toen dacht ik...het ligt aan de metalen bak dus....op een bord en haaaaaa..een paar hapjes, maar dat was meer voor de moeite ::).

Ik kan wel eens een eitje proberen ;)
Door Femke
#137484
[quote="Truus"]
Ik had er sardientjes door gedaan, mooi niet :(.

Toen dacht ik...het ligt aan de metalen bak dus....op een bord en haaaaaa..een paar hapjes, maar dat was meer voor de moeite ::).

Ik kan wel eens een eitje proberen ;)
[/quote]

ja het kan ook heel goed door de warmte komen zoals Ivonne al zegt.

Vanavond als het donker is weer eens proberen ???
Door Truus
#137488
Leuke foto's in je handtekening Femke 8) :D

De bak moet ik weer weg zetten als Mevrouw weg loopt, want meneer eet het anders snel op :P

Het zou inderdaad aan de warmte kunnen liggen, ik zal vanavond eens kijken ;)
Door Francisca
#137518
Als het warm is eet ik ook niet zoveel. Ik weet het niet hoor, hier wordt het met smaak opgegeten. ;D Gelukkig wel, maar hier moeten nog een paar pondjes bij. Bij Mika dan. ;D ;D
Door K@rin
#137585
Noël liet vanmorgen ook zijn Carnibest staan ..........
Omdat hij niet echt dik is, wilde ik hem toch laten eten .....
Ik heb hem toen de Canidae met pens gegeven en meneer heeft zijn bak helemaal leeg gegeten.

Hij eet heel erg slecht Vers de laatste tijd .. :(
Door Breezer
#137683
Breezer laat de laatste twee weken ook regelmatig zijn bak Energique staan. Eerst dacht ik dat het kwam door de zalmolie die ik er door doe. Maar ik merk gewoon dat hij ´s ochtends maar een paar happen eet, en wat later op de avond als het wat koeler wordt wel gewoon z´n bak leeg eet.
Door Lizzy
#137797
Uitstekende gelegenheid om de honden eens een dagje te laten vasten! Niet eten: 24 uur geen eten geven. Meestal eten ze het daarna ECHT wel op. Ik heb dat trouwens op aanraden van Chooky past zelf gedaan met Pinkel. Die moest ineens geen gevogelte meer. Daarna at ze toch wel haar kipkarkasje, zij het met lange tanden.
Door SemBo
#137806
Mijn honden eten ook minder happig. Ik kan er 2 redenen voor bedenken; de warmte en ik denk dat ze een verzadigingspunt aan het bereiken zijn. Ik ben dus ook aan het minderen. Bo & Raya kregen voorheen 50 gram per kilogram lichaamsgewicht en nu wordt dat steeds minder..... Het is gek want eerst vraten ze de bodem uit de bak en nu laten ze het gerust een keer staan... ::)
Door Peet
#137812
hhmmmmm....nee......ik kan niet zeggen dat ze hier met lange tanden eten..... ;D ;D...Maar ik geef diverse soorten kvv door de week heen...de ene dag CB, dan weer Rodi, dan weer een lap pens......dus wel de nodige afwisseling.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#137828
Truus het is voor jouw honden helemaal niet erg dat ze eens wat slecht willen eten, want ze zijn nog steeds veel te gevuld in de taille om het zo maar te zeggen 8)
Ik zou me er dus niet al te druk om maken.
Door Truus
#137990
[quote="sylvia"]
Truus het is voor jouw honden helemaal niet erg dat ze eens wat slecht willen eten, want ze zijn nog steeds veel te gevuld in de taille om het zo maar te zeggen 8)
Ik zou me er dus niet al te druk om maken.
[/quote]

Wrijf het maar weer eens lekker onder m'n neus :-\ maar......ik hoef me nog geen zorgen te maken ;), ik weet het ;D
Dit geldt overigens alleen voor Mila , Timo eet nog steeds alles jammer genoeg ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door