Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door mystic
#1377592
Hallo allemaal mijn naam is mieke en heb sinds kort 2 sint bernards een reutje en teefje,nee ik ga er niet mee fokken hoor het reutje is nm van m'n dochter.

wij willen graag gaan beginnen met vers voedsel dus hoop ik hier wat informatie te vinden over het hoe en wat.ik zelf ben er van overtuigd dat dit het beste is voor de honden maar werd een beetje voor gek verklaard door vrienden en kennissen,maar goed ik ben dus in gesprek geraakt met een vrouw tijdens het uitlaten van de honden en zij vertelde mij dat haar honden niets anders krijgen dan vers,gelukkig eindelijk iemand die het niet raar vind.

Nu ga ik eerst alles doorlezen wat er hier maar te lezen is en dan wil ik langzaam gaan beginnen.

groetjes Mieke
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1377604
Hoi Mieke,

Welkom hier!
Zoals je ziet hier zijn er meer mensen die het niet raar vinden  :biggrin2:
In mijn opinie bestaat er geen beter hondenvoer dan vers.
Lees je eens rustig in, dan ben je al stuk wijzer over deze vorm van voeren.
Mocht je vragen hebben, kan altijd  ;)
Door Happy Tail
#1377627
welkom
:D
ik vind iedereen die zijn of haar hond of kat brokjes voert maar raar......

En als je deze mensen dan uitlegd dat je een carnivoor hebt dus een vleeseter en dat ze eens goed op de verpakking moeten lezen wat ze eigenlijk voeren heb je kans dat ze na gaan denken... maar ja velen zijn te gemakkelijk en hebben (helaas) het volste vertrouwen in de b%##fabrikanten die zo veel moeite moeten doen en telkens weer wat nieuws moeten bedenken om mensen te overtuigen dat hun merk het beste is..

lees je gerust in en voor vragen zijn er genoeg mensen die je niet raar vinden ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door