Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door wenche
#1376691
Gezien Loki toch al zo goed als niks wil eten (hij heeft net een beetje gemalen kalkoen van de honden opgegeten nadat ik het had aangelengd met water) vind ik het het ideale moment om over te gaan... (voedsel weigeren doet ie immers toch al...)
Beetje vervelend is dat ik de bestelling voor de honden al de deur uit heb... Maar ik vermoed dat ik van alles van de honden wel over houd, dat ik door de molen kan halen...
#1376883
Pens en groente was ook niet de bedoeling ;)
Meer spiervlees en ander orgaan en her en der een kippennekje of karkasje... (al denk ik dat dat strak uit gaat komen, maar ik heb ook nog kwartels, dus hou ik toch wat karkas over ;))

Loki heeft net weer een eetlepel gemalen kalkoen gegeten (dat lust meneer gelukkig wel, alleen nog niet zo veel :p)
#1377477
Als ik mixen van herby neem, wat kan ik er dan bij doen om het compleet te maken? (ik heb namelijk nog geen vleesmolen en ik denk dat mijn keukenmachine bot niet zo leuk gaat vinden ;))
Loki wil in elk geval geen botwerk zo eten, Dick eet alleen muisjes (als hij ze zelf gevangen heeft), halve kwarteltjes en kuikens...

Ik wilde dus bij Herby de bot/vleesmixen bestellen en die dan aanvullen met bv spiervlees of orgaan (wat mijn keukenmachine wel prima heel fijn kan maken...) is dat dan voldoende bot, of moet daar nog wat bij?
#1377514
de botmixen van herby (iig 1 en 2) hebben 70% bot en 30 vlees. er moet dus spiervlees bij om die een idealer vleesbot te maken.
ik gooide er tussen de 300 en 400 gram tartaar bij. je kan mss ook een pakje smuldier rund erbij doen.
#1377561
koekje schreef: de botmixen van herby (iig 1 en 2) hebben 70% bot en 30 vlees. er moet dus spiervlees bij om die een idealer vleesbot te maken.
ik gooide er tussen de 300 en 400 gram tartaar bij. je kan mss ook een pakje smuldier rund erbij doen.
Zie mijn menu verderop ;)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door