Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1376699
Nou , toen was de dag  er dat Didot onder het mes ging.
Vanochtend hebben we hem gebracht en hij ging heel soepel onder zeil, lekker in mij eigen armen en met lieve woordjes van de d.a.
Op de brancard geschoven en toen zijn we even een bakje koffie gaan drinken.

Na een ruim uur zijn we weer terug nar de practijk gelopen en toen was Paul net klaar met de operatie.
Balletjes weg , klauwjes weg en op verschillende plaatsen een biop laten nemen voor de huidklachten.
Ook weer bloed voor onderzoek naar schildklierhormonen.

Pfft een hele rits hoor, maar gelukkig heeft ie nu alles in één keer gehad.
De uitslag van de afkrabsels kregen we meteen te horen: geen mijten oid. Gelukkig maar!!
Wel een licht aanwijzing voor ontsteking in het bloed , maar dat hadden we al wel gedacht aangezien zijn huid erg onrustig is.

Voorlopig houden we het dus nog steeds op een allergie. Het gaat nu al weer beter nu we de laatste aanpassingen in zijn menu weer terug gedraaid hebben.
Maar om zeker te zijn laten we dus nog wel zijn schildklierhormonen testen en als het nodig is ook een bloedtest op allergieen doen.

Nu ga ik hem maar lekker vertroetelen en een dagje op de bank hangen, want hij is wel sneu en zieligjes hoor :hug2:

dinsdag weer terug voor controle em misschien dan de rest van de uitslagen krijgen.
Laatst gewijzigd door pallas op do 04 mar 2010, 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#1376704
Okè, gelukkig hij is weer thuis het kan maar achter de rug zijn, nu nog herstellen, wat normaal gesproken best wel vlot gaat!
Hou je er rekening mee dat de boel daar nog goed kan opzwellen door het vocht, maar waarschijnlijk weet je dat wel.
En hopelijk krijg je dinsdag ook de uitslagen  te horen.

Sterkte met je patientje, geef hem maar een knuffel !
Door pallas
#1376856
Hij is net naar het hoekje van de straat gewankeld en heeft een mega grote plas gedaan. Halverwege het plassen ging ie maar weer op 4 poten staan , want op 3 ging het écht nog niet.
Nox is heel lief voor hem , maar Didot reageert nog niet op haar, wel op mij:staartje kwispelt al weer.
Hij vind ook dat zijn achterpoten 'raar'zijn, telkens even kijken als ie wakker is..

drinken gaan we zometeen een keertje aanbieden , hij heeft vanmiddag ook nog een paar keer gal gespuugd.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#1377096
Fijn dat het goed gegaan is!  :)
Een voorspoedig herstel gewenst, geef hem maar een dikke knuf van ons. :-*
En ik hoop dat jullie dinsdag de rest van de uitslagen ook te horen krijgen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door