Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#1369709
Ik kreeg de tip om Chlorophyl tegen loopsheid geur te gebruiken. Als je op dag 1 begint zou de de geur minder sterk of anders zijn. Nu kwam ik met de zoekfunctie tegen dat Chlorophyl in Chlorella zit. Kan ik dan gewoon Chlorella geven of moet ik toch de dog stop bestellen?!
Door Sandra K
#1370414
Ik heb wel eens Chlorella gebruikt tijdens de loopsheid. Of het nou echt werkt, ik weet het niet. Pep ruikt niet zo heel sterk. Dog stop heb ik geen ervaring mee. Kon op internet ook niets vinden over de hoeveelheid Chloropyl die in dog stop zit.
#1373135
Nou als Boomer begint zal ik direct chlorella geven!! Ben benieuwd of ze meegaat met logee Duscha. Boomer zou eigenlijk ergens in november loops moeten worden maar dr grote vriendin en nu logee is loops :)
Gebruikersavatar
Door var Stolthet
#1374243
Ik heb het ook gebruikt voor/tegen de lekkere luchtjes van onze Kayleigh. Trigger liet haar toen redelijk met rust. In Scandinavie wordt het (is mij verteld) veelvuldig gebruikt bij de sledehonden enz. om rust in de roedel te houden tijdens de periodes van loopsheid.
#1374338
koekiesranch schreef: Ik heb het ook gebruikt voor/tegen de lekkere luchtjes van onze Kayleigh. Trigger liet haar toen redelijk met rust. In Scandinavie wordt het (is mij verteld) veelvuldig gebruikt bij de sledehonden enz. om rust in de roedel te houden tijdens de periodes van loopsheid.
En jij hebt ook chlorella gebruikt of dog stop?!
Door Lizzy
#1374843
Je moet overigens redelijk veel geven hoor. 10 pilletjes is echt niet voldoende. Je moet eerder denken aan stuk of 20 per dag. Dus dat moet je wel even langzaam opbouwen.
#1374849
Lizzy schreef: Je moet overigens redelijk veel geven hoor. 10 pilletjes is echt niet voldoende. Je moet eerder denken aan stuk of 20 per dag. Dus dat moet je wel even langzaam opbouwen.
dat dacht ik al dus ben alvast begonnen ;)
#1561272
Wilde nog even m'n resultaat vermelden:
Boomer is nu 4 weken niet meer loops en heeft haast geen reuen meer achter zich aan.
Zelfs een aantal hardnekkige bekende  ::) snuffelen even en lopen weer door!!
Volgend jaar krijgt ze dus weer Chlorella!!
Gebruikersavatar
Door var Stolthet
#1567342
MarijeEnBoomer schreef: En jij hebt ook chlorella gebruikt of dog stop?!
Sorry, wel een hele late reactie. Ik heb Klofyl van Donovitas gebruikt. Via een kennis uit Denemarken. Met een etiket in het Deens ::)
In de sledesport moet dit merk het beste resultaat geven. Ik was altijd erg tevreden...
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door