Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#1374485
Nou storm in een glas water: Annak is weer gewoon de ouwe!!! Stomme hond >:(
Ik denk dat hij een paar dagen niet lekker is geweest. Gistermorgen de uitlaatdienst gebeld met de opmerking dat als hij niet mee wilde, ze hem maar achter moest laten. Kreeg ik een sms'je dat ie heel enthousiast was toen ze kwam en hij graag mee wilde.
Gisteravond ook weer joelen (van blijdschap) toen ik thuis kwam. Hij wilde meteen mee het bos in. Heeft goed gegeten en ook vanmorgen vroeg (om 7 uur) wilde hij mee wandelen. Blij toen ik thuis kwam en lekker gegeten.
Kortom, hij was vast wat ziekjes ofzo en toen die wond bij zijn oog waardoor hij zich niet zo lekker voelde. Hij loopt weer als een "kievit" of zo goed/slecht als hij altijd loopt.
Donderdag ga ik wel naar mijn nieuwe DA om kennis te maken en dan toch maar een check-up......
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1374491
Hé, goed nieuws. Nou, gelukkig maar dat de old guy weer uit z'n dipje is.  Alsnog na laten kijken kan inderdaad geen kwaad. Hopenlijk komt daar niks uit en heeft hij bij tijd en wijle alleen wat ouwel*lluhdagen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door