Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Lia*
#1373009
Hè bah Monique, wat naar is het toch als je niet precies weet wat er loos is. Ik hoop dat Annak nog een aantal jaren voort kan. Sterkte met hem.
Door Erna
#1373050
Is het een optie om hem eens na te laten kijken bij de dierenarts? De diagnose is van een jaar geleden en er kunnen, gezien zijn leeftijd, best andere dingen bij gekomen zijn. Wie weet zijn die makkelijk op te lossen met de juiste medicatie.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1373183
Rovanna schreef: Nou voor 20 euro per sessie wil ik het weleens gaan proberen. De dichtsbijzijnde voor mij is Eemnes. Ik ga eens een afspraak maken.
O, bij Marianne, die is erg goed!
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#1373223
Annak heeft vanmorgen niet gegeten. Gisteren uiteindelijk maar één kippenvleugel. Hij wilde gistermiddag nog wel een stukje lopen in het bos gelukkig maar het ging niet van harte. Het is dat ik hem gemaand heb naar binnen te gaan anders had hij de hele avond en nacht in zijn bench in de schuur gelegen. Bah...... :(

@Hitam: ik ga een afspraak bij haar maken. Dank voor je tip, Tannetje ;)
@Miranda: hij is er erg gevoelig voor dus ik hoop dat hij er iets aan heeft. Nyncke en Lizzy hebben hem al eens reikit gegeven maar het kan zeker geen kwaad nog een keertje. Dus ja graag :-*
@Erna: ja dat is natuurlijk geen overbodige luxe. Dat ga ik zeker met de DA overleggen.
@Angélique: de tijd is rijp voor een paardenmiddel, dat ben ik met je eens.
@Yvette: dementie is een mogelijkheid ofschoon hij geen sporen vertoont van "de weg kwijt zijn" zeg maar.
Laatst gewijzigd door MoniqueAppels op ma 28 sep 2009, 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nynke
#1373253
getverderrie Mo  :-X :-X :-X 

hij is ook al behoorlijk op leeftijd voor zijn ras toch? 

ik hoop dat een paardemiddel hem er weer bovenop helpt !!!!!!

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#1373511
yuki11 schreef: Morgen ga je voor de check-up toch???
Ben benieuwd!!
Nee morgen niet. Dat wordt op zijn vroegst donderdag maar de DA is nu op vakantie..... :(
Door Malamoods
#1373913
Sjips Monique dit klinkt helemaal niet goed.... :( Mijn ervaring met poolhonden (en wat ik om me heen hoor van mensen met malamutes) is een malamute die niet wil eten geen goed teken... En ze hebben vaak een akelig hoge pijngrens. Wel gillen om een prikkie bij de da, of poep aan de kont, of weet ik wat voor kleinigheid. Maar èchte pijn laten ze pas in 'n laat stadium zien, ze kunnen zo hard zijn voor zichzelf.... Nou is jouw Annak in veel dingen een uitzondering op de regel als 't om malamute-kenmerken gaat (dit bedoel ik niet negatief hè! ;)), dus ik hoop dat het in dit geval ook "slechts" om een dip gaat, maar ik vind dit oprecht wel heel zorgelijk.... Ik wens je heel veel sterkte meid en ik ben benieuwd wat je da zegt.  Voor jou en Annak: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#1373995
Wat een zorgen ... vreselijk naar als je niet echt weet wat er speelt.
Heb je recent een echo/ foto`s van z`n buik laten maken, misschien komen de klachten uit een hele andere hoek.

Veel sterkte voor jullie allebei.
Door deja
#1374003
Ben een hele grote leek op dit gebied maar zit ook mee te denken en is resque van bachbloesem niet te proberen heb wel eens gehoord dat dat heel snel resultaat kan geven.
Ik vind het heel naar vooor jou en vooral voor je hond maar las ook over verhuizing en dat geeft stress dus dacht ik direct aan bach bloesem.Sterkte met je Annak.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door