Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Juul
#1373054
Runderhart zorgt hier voor problemen.
Geef ik runderhart, dan kan ik er van op aan dat Falco midden in de nacht komt melden dat ie nodig naar buiten moet. Zoals vannnacht :(
Andere soorten hart geven geen probleem, andere soorten rund ook niet.
Herkent iemand dit? Dat 1 bepaald vlees of orgaan product problemen geeft?
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#1373237
Nee ik herken dit niet. Ze krijgen hier overigens over het algemeen biologisch hart maar ook niet-biologisch geeft geen problemen.
Door Juul
#1373344
Het is steeds niet-biologisch geweest. Kan ik dus ook nog een keer uitproberen. Op zich vind ik het niet zo'n probleem, hij krijgt nog hart genoeg van andere diersoorten. Maar ik vind het zo vreemd.
Er zit echt een patroon in, en ik heb het de laatste 2 keren bewust uitgeprobeerd. En steeds kassa!
De laatste keer heb ik zelfs het vet eraf gesneden, en de rest in kleine blokjes overgoten met kokend water.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1373345
[quote="jalukrifa"]
Het is steeds niet-biologisch geweest. Kan ik dus ook nog een keer uitproberen. Op zich vind ik het niet zo'n probleem, hij krijgt nog hart genoeg van andere diersoorten. Maar ik vind het zo vreemd.
Er zit echt een patroon in, en ik heb het de laatste 2 keren bewust uitgeprobeerd. En steeds kassa!
De laatste keer heb ik zelfs het vet eraf gesneden, en de rest in kleine blokjes overgoten met kokend water.
[/quote]

maar het is natuurlijk wel FALCO he!! :biggrin2: :biggrin2:
Door pallas
#1375298
Hier ook. ik doe er altijd even kokend water overheen en geef met met wat bottigs, dan gaat het wel goed.
Maakt ook niet uit van welk dier het is , altijd prijs ::)

Bio hart heb ik nog niet geprobeerd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door