Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sher
#1372862
Chispa heeft wat moeite met eendennek. Hij is er al snel van overtuigd, dat hij genoeg gekraakt heeft en dan gaat die nek als spaghetti naar binnen. Vervolgens gaat de nek weer terug, om nog eens beter te kauwen.
Kan zo'n ding ook vast komen te zitten en wat kan ik doen om dat te voorkomen.  :-\
Gebruikersavatar
Door Sher
#1372881
:doh: Ik zit heel suf te denken over inknippen van vleugeltjes en in stukjes verdelen van de nek. Tuurlijk, platslaan.  :-X
Dank je Nynke.  :-*
Gebruikersavatar
Door Sher
#1373038
Ik ga het ding volgende keer maar eens platslaan, maar voor deze week is de nek weer verdwenen. Het ging in twee keer, maar hij ging wel naar binnen.  ;)
Door Hertog
#1373042
Het zou ook kunnen dat hij er nu van geleerd heeft en het de volgende keer grondiger aanpakt. Of is het al vaker zo gegaan?
Door miik
#1373053
Mijn Mickey doet dat ook, en ik vind het doodeng. Want ja, het is net een maatje dat vast kan gaan zitten...
Ikzelf ben overgestapt op kalkoennekken. Die zijn net zo hard en krijgt ze goed weg en ik weet zeker dat ze het niet door kan slikken, dat is beter voor mijn hart  ;)
Door Lizzy
#1373060
Eendennek wordt hier ook na 1 keer kraken naar binnen geslurpt. Da's vrij normaal. Het is te klein en te zacht om er serieus werk van te maken (vinden veel honden).
Gebruikersavatar
Door Sher
#1373063
[quote="Lizzy"]
Eendennek wordt hier ook na 1 keer kraken naar binnen geslurpt. Da's vrij normaal. Het is te klein en te zacht om er serieus werk van te maken (vinden veel honden).
[/quote]
Maar dan komt hij vaak toch nog een keer terug. Wordt even weer op gekauwd en dan gaat hij weer naar binnen. Ik ben dan steeds bang dat hij vast komt te zitten.  :-\
Door Butch
#1373066
Als je daar bang voor bent zou je ook grotere stukken zoals karkassen kunnen gaan geven, die moet ie wel stuk kauwen voordat ie het inslikt.
Gebruikersavatar
Door pike
#1373116
Pike heeft ze ook wel eens heel naar binnen geslurpt. Dat hij ze terug had gegeven voor een tweede ronde merkte ik pas toen Armagnac in ene heel triomfantelijk met een eendenek voorbij kwam  :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door