Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door deja
#1372667
Ze aten bij mij vandaag wildeganskarkas, nou ik moest wel even slikken wat een vieze klus en wat een hoop donker dik bloed kwam daar vanaf is dat normaal, ik kreeg ook niet de indruk dat ze het erg lekker vonden.
Ze hebben het wel helemaal opgegeten maar bij Beau ging het volgens mij niet van harte.
Laatst gewijzigd door deja op zo 27 sep 2009, 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
#1373276
Het laatste wilde-gans karkas was via Herby. Was helemaal compleet, incl organen (dus ook darm etc). Er zat ook nog aardig wat (spier)vlees aan, was een flinke kluif voor Sam maar hij vond het geweldig. En ik heb met plezier zitten kijken  :)
#1373444
[quote="roefje"]
ik heb ze ook van herby gehad en ik vond het zelf te compleet :-[ik heb ze door verkocht
(de eileider met eieren deed me de das om)
[/quote]
Zover heb ik niet eens gekeken ik heb hem met moeite door midden gehaald er zat inderdaad van alles in en het was een groot bloedbad, en ze hebben er inderdaad ook behoorlijk lang over gedaan, heb nog stukje van 200 gram over ik geloof de hals maak ik wel een keer op als ik wat te kort heb vond het bot ook erg dik.
#1374064
Ik heb het voor het eerst besteld en toevallig net binnen, en ik vind dit juist veelbelovend klinken! Straks eerst uitgebreid wandelen en je dan uitleven op een flinke vreetklus, daarna lekker uitgeput slaapje doen. Zo ziet vrouwtje haar manneke het liefst ;)
#1376275
[quote="roefje"]
ik heb ze ook van herby gehad en ik vond het zelf te compleet :-[ik heb ze door verkocht
(de eileider met eieren deed me de das om)
[/quote]

ik had dat met de 'fazantorgaanvlees' van herby, kwam ook wat eieren tegen, toen zat het ook boven in mijn keel  :P
wel heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben  ;)
#1377109
Hmm ik heb hem hier nu ook gegeven, en voor het eerst De Blik gehad waar anderen het wel eens over hebben. Zo van 'joh als je me niet aardig vind kan je me ook gewoon naar het asiel doen, je hoeft me niet meteen te vergiftigen!' 

:D
Ben benieuwd...
Door kojak
#1377122
-
Laatst gewijzigd door kojak op zo 04 apr 2010, 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
#1377216
Is tegenwoordig favoriet bij grote beer. Die eet geen parelhoen/fazant wild, maar gans en eend wild, zalig zegt ze. Net als bij geitenkopjes raakt ze echt in extase van de lucht. Van de ingewanden e.d. moet ik zelf wel lichtelijk moeite doen mijn avondeten binnen te houden. Maar ja, je moet wat over hebben voor Grote Beer. Theemuts lust 't ook (die eet tegenwoordig echt alles, heel anders als vroeger). Kleine Beer vindt 't niets, maar die blieft eigenlijk alleen maar eend en kip.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door