Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Liezeke
#1370454
Semmy krijgt vanaf het begin bij ons duck uitmuntend en dat gaat goed, ze is nu bijna 12 weken en ik heb het idee dat ze al een beetje is uitgekeken op de uitmunted  :-\(das wel erg vroeg hè), dus heb ik al eens rodi geprobeerd, maar daar moest ze van overgeven, een andere soort rodi met pens (compleet) vond ze niet lekker en daar trok ze bijna haar neus voor op, ik kreeg van de dierenwinkel een proefpotje met brokjes van farmfood, en die heb ik een klein beetje vermengd met die rodi en toen at ze het wel op want die brokjes vond ze wel erg lekker, nu had ik maar van Duck de variant met rund en lever gehaald om te proberen maar daar moet ze ook van overgeven, er zit nu niet veel anders op om maar door te gaan met de duck uitmunted maar ja dat is steeds maar 1 soort en het leuke van KVV is natuurlijk dat je zoveel soorten mag geven hè, wat zouden jullie doen?
#1370463
[quote="K&D"]
Hoeveel maaltijden geef je dan? Als het er nog 4 zijn, dan snel naar 3 overstappen.  Je kunt ook van Duck diverse varianten proberen.
[/quote]

en er zijn nog veeeeel meer soorten kvv die je eens kan proberen. Wellicht dat je nu net wat teveel geeft, of gewoon een griepje. Net geeent?
#1370528
[quote="Happy Tail"]
en er zijn nog veeeeel meer soorten kvv die je eens kan proberen. Wellicht dat je nu net wat teveel geeft, of gewoon een griepje. Net geeent?

[/quote]

Ik geef nu al 3 maaltijden per dag, maar die uitmuntend houd ze wel binnen en die vind ze ook nog wel lekker, ze is niet net geent ik denk echt dat het aan het eten ligt en er zijn op zich nog wel meer soorten KVV, maar die zijn hier niet echt veel te koop, ik weet alleen nog dat ze bij de c1000 hier in de buurt smuldier verkopen en ik heb ook nog een rol carnibest liggen die ik nog niet heb geprobeerd, had nog geen idee hoe ik die moet opsplitsen

Misschien kan ze gewoon niet tegen een bepaald soort vlees....
#1370632
Er zijn tegenwoordig genoeg leveranciers die aan huis komen leveren. Dus kijk eens in de adressen pagina of er iemand bij jou in de buurt zit.
Of...ik zou gaan barfen, dan weet je precies wat je geeft en kun je wellicht ontdekken wat de oorzaak is.
#1370750
Energique nr.4 als eens geprobeert?
Is voor meer gevoelige honden, miss kan ze daar wel tegen.
Of ze ook tegen alle andere kvv kan is ook gewoon wat testen.

Voor carnibest rol, half laten ontdooien, portie's snijden met scherp mes en weer de diepvries in wat je niet gebruikt  :)
#1371699
[quote="May Linn"]
Energique nr.4 als eens geprobeert?
Is voor meer gevoelige honden, miss kan ze daar wel tegen.
Of ze ook tegen alle andere kvv kan is ook gewoon wat testen.

Voor carnibest rol, half laten ontdooien, portie's snijden met scherp mes en weer de diepvries in wat je niet gebruikt  :)
[/quote]

energique is hier ook niet te verkrijgen maar ik kan ook wel kijken als ik eens in een andere stad ben...

wat de carnibest betreft dit zal ik zo doen maar kan het geen kwaad als het een beetje ontdooit is en dan weer terug invriezen?
Door inni
#1371834
[quote="Liezeke"]
energique is hier ook niet te verkrijgen maar ik kan ook wel kijken als ik eens in een andere stad ben...

wat de carnibest betreft dit zal ik zo doen maar kan het geen kwaad als het een beetje ontdooit is en dan weer terug invriezen?
[/quote]

Ik leg carnibest of haaks barf een half uurtje uit de vriezer, doe de plastiek eraf en snij de worsten (ook die van 1 kg) met een gekarteld (brood) mes in schijven. 't Vraagt wat kracht maar is best te doen. Veel succes en hopelijk vind Semmy 't lekker.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door