Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door rheawithpixels
#1370376
Hi, door een weekje vakantie hebben we de hondjes Carnibest gegeven. Onze pup van ruim 5 maanden kreeg het sowieso altijd al, maar voor de ander stellen we zelf samen.
Ik vond er nogal veel orgaanvlees inzitten of ligt dat aan mij?

De pup zijn we nu ook maar langszaam aan het overzetten op BARF (van het weekend knaagde ze al een geitenribbetje op  :biggrin2:)
Maar voor vakanties is CB ideaal. Zijn er meer mensen die er ervaring mee hebben en/of extra spiervlees toevoegen dan?
Door Alba
#1370755
Wij geven ook CB, waarnaast Alba ook vleesbot krijgt. Als je al iets toe zou voegen, geen spiervlees of orgaan maar eerder vleesbot. Spier en orgaan zit er in verhouding nl/ al veel in.
Door rheawithpixels
#1370851
Ze krijgen er sowieso altijd al vleesbot naast. En met de pup bouwen we dit nu ook steeds meer uit nu ze haar goeie gebit heeft  :biggrin2: Carnibest willen we straks alleen als vakantieprak meenemen of kopen.
Door K&D
#1370858
Ik kan niet zien of er veel orgaan in CB zit. Over het algemeen zit in kvv een behoorlijk percentage pens en orgaan. Als ik wat bijgeef is het meestal spiervlees en vleesbot, ei, yoghurt etc. En af en toe een lap pens omdat ze dat heeeeerlijk vinden.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door