Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1360427
Ik heb een afspraak gemaakt voor osteopatie bij Erwin, Deja sukkelt ook maar door het is af en toe net een hobbelpaard ze loopt met haar voorpoot al een hele tijd mank maar het gekke is op gras loopt ze goed.
Heb haar nu al 8 dagen op een volle dossis pijnstillers carprodyl maar ik vind het niet veel beter worden.
Denk dat het artrose is maar weet het niet zeker, dus heb ik de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt voor volgende week zaterdag.
Voedingssuplementen als sashasblend duivelsklauw visolie dat krijgt ze al jaren.
Dus nu maar dit proberen, ik kreeg daar te horen dat er heel veel blije mensen en honden weggaan.
Laatst gewijzigd door deja op wo 04 nov 2009, 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.
#1360780
Wat ik er zo vreemd aan vind is dat ze op gras wel goed loopt, kieselsteentjes kan ze helemaal niet op lopen dan gaat ze gauw op gras maar als ze kiezen moet tussen gras en straattegels dan gaat ze op de tegels lopen en dan maar mank ik snap er niets van.
#1366226
Ben bij Erwin geweest maar er is niets gebeurd, Deja kreeg Carprodyl voor haar voorpootjes en dat had bijtijds dus 4 a 5 dagen geleden moeten stoppen.
Dat hebben ze niet vermeld bij de afspraak dus dat wist ik ook niet, had wel mazzel dat ik niet in Brabant woonde want dan had ik zo weer naar huis kunnen gaan, daar word je natuurlijk ook niet blij van.
De medicijnen moeten per nu worden gestopt en volgende week vrijdag om 3 uur heb ik een nieuwe afspraak.
#1367158
deja schreef: Ben bij Erwin geweest maar er is niets gebeurd, Deja kreeg Carprodyl voor haar voorpootjes en dat had bijtijds dus 4 a 5 dagen geleden moeten stoppen.
Dat hebben ze niet vermeld bij de afspraak dus dat wist ik ook niet, had wel mazzel dat ik niet in Brabant woonde want dan had ik zo weer naar huis kunnen gaan, daar word je natuurlijk ook niet blij van.
De medicijnen moeten per nu worden gestopt en volgende week vrijdag om 3 uur heb ik een nieuwe afspraak.
We hebben d'r stokslagen gegeven!!!!!  8)

Nee, alle gekheid op een stokkie ;) maar iedereen is wel weer even met de neus op de feiten gedrukt om scherp te zijn en scherp te blijven met het maken van afspraken.
Wij waren ook blij dat je van dichtbij kwam want zeker een paar keer per week krijgen we ze van verweggiestan.

Erwin baalde dat hij jullie niet direct kon helpen maar ook bij ons gaat niet alles perfect  ;)
Ik werk aankomende vrijdag dus dan zien we elkaar  :)
#1367194
Nou was ook wel blij dat ik niet zo ver weg zat, maar vind het wel heel eerlijk dat hij niet ging behandelen. Was voor allebei ook voor Erwin vervelend maar we komen vrijdag weer en dan moet het goed gaan.
Zij krijgt sinds zondagmorgen nu geen medicijnen meer en loopt nog steeds redelijk goed.
#1367202
[quote="nikèdog2000"]
heb je al zijn teentjes omgebogen?
het kan een pees ontsteking zijn

[/quote}
Nou dat weet ik niet zal het eens proberen maar ze krijgt al jaren ontstekingsremmende middelen in de vorm van Sashasblend duivelsklauw en visolie.
Ik vind het ook wel vreemd dat ze op gras wel goed loopt, maar zal ik er ook wel bij vertellen als ik naar Erwin toe ga.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door