Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Prince01
#1367778
Hallo

ik zou me even voorstellen, ben jeroen 21 jaar en woon in Amsterdam.
ik ben paar jaar gelden ook lid geweest van deze site.
ik wil even een opfris beurt wat betreft kvv.
ik heb nu een hondje op proef want zijn baasje werkt 10 uur per dag en dat is veel telang, om een hond alleen telaten.
ik heb veel vrije tijd dus hij is nu op proef.
het gaat allemaal goed, maar ik wil Prince zo heet het hondje dus op kvv zetten.
hij krijgt nu brokken lam en rijst want hij was aan de diaree door anderen brokken.
maare zoals gewoonlijk zijn brokken saai en smaken dus ook niet lekker.
ik zou je wat vertellen over Prince hij is 4 jaar oud het is een mannetje het is een rashond een Dwerg pincher black and tan.
hij is erg energiek en een beetje dominand. hij kreeg ook wat gedrags problemen door het lange alleen zijn.
maare daar merk ik nu vrij weinig van, ben veel met hem weg.
mijn vraag dus, welk kvv is makkelijk teverkijgen in Amsterdam. en moet ik rekening houden dat die aan de lam rijst brokken.

vriendelijke groeten
Door linda1985
#1368661
In de meeste supermarkten in Rodi en Smuldier wel verkrijgbaar, en je zou op de websites van carnibest bij verkooppunten kunnen kijken of ze het ergens bij je in de buurt verkopen, en dan mooi de lam rijst brokken in de kliko gooien  ;)
Door hamada
#1368684
toen ik in een grijs verleden  ;) onze rundvleesintolerante cavalier van de lam/rijst brokken haalde, (waar hij trouwens nog steeds zwakke darmen mee had)  ben ik eerst begonnen met kvv lam/rijst versies. Duck, Rodi en later Carnibest hebben allemaal die soort in het assortiment. Toen Remi stabiel was, en inderdaad goed reageerde op de lam/rijst ben ik toch maar gaan proberen hoe hij op andere soorten reageerde. En uiteindelijk at hij alles (incl. rundvlees varianten) zonder problemen.
Goed idee om de brokken af te schaffen en fantastisch voor je hond dat hij nu echt eten krijgt. :)
Succes!
Door Prince01
#1368816
ik woon in noord

ik wil er ook voor reizen,door amsterdam dan geen probleem.
ik wil carnibest gaan voeren, maar moet ik er rekening mee houden dat prince op lam rijst brokken staat.
ik hoor het graag

greetsz
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1368819
Van Carnibest is ook een lam/rijst variant, miss daar mee beginnen.
Gaat dat goed, dan zou je altijd nog ander kvv uit kunnen gaan proberen.
Door Prince01
#1368827
owke nouw toppie

ik kan der dan ook wat yoghurt bij voeren en een ei, veder krijg die wel elke ochtend éen schapenvet blokje.
en als snack gedroogde kip.
ik wil niet dat die van die rotzooi snacks krijg.
Door bloemetje
#1369430
Schapenvet staat hier op het forum ook wel iets over geschreven  ;). Maar probeer daarvoor even de zoekfunctie.

Op www.carnibest.nl kun je zowiezo alle verkooppunten vinden. Dichtbij Noord is Landsmeer. Daar vind je Dierenspeciaalzaak Rentenaar. Zij heeft onder andere Carnibest maar ook Energique, Runner en nog wat andere merken!
Door Prince01
#1373284
Vandaag prince duck gegeven lam rijst.
hij vondt het helemaal geweldig hij stond de tespringen voor het aanrecht en maakte vreugde rondjes door het huis
wat het al niet met een hond doet.:P
ik heb hem een plak gegeven hij vondt het lekker en het was zo weg het bordt likte hij nog schoon.
ik heb ook een bullepees gekocht. ik heb een anderen kant van prince gezien die niet leuk is
ik wou het bot pakken hij trekte de lip op grommen.
dag jah het is goed heb het afgepakt op de rug gelegd hij bleef grommen, hij hield ermee op dus ik heb hem los gelaten
maar ik wou weer het bot pakken wilt die me hand aanvallen.
wat kan ik het beste doen met dit probleem om het af te leren.
greetsz
Gebruikersavatar
Door May Linn
#1373289
Je zou het kunnen ruilen voor iets anders lekker, bijvoorbeeld gedroogde long ofzo.
En bijvoorbeeld uit de hand voeren in z'n voerbak, zo leert hij dat jou hand meer voer erbij betekend ipv het lekkers gaat dan weg.
En zoals je nual deed blijf duidelijk en zijn baas.
Door Bennie
#1373367
Ik zou ook gewoon de natuurvariant proberen, zo uit mijn hoofd scheelt dat een euro per kilo ;).
Hier ruil ik alles voor een handje kvv, aangezien ze bot  veel interessanter vinden dan gedroogde snacks bij mij. Uiteindelijk is ruilen hier niet meer nodig.
Door Prince01
#1374026
owke ik zou dat eens gaan proberen.

ik heb hem meteen op kvv gezet, hij heeft nergens last van geen diaree of dat soort dingen.
dat is al een voordeel, en het bot laat hij nu liggen het nieuwe is er vanaf :P
Door bloemetje
#1374061
Fijn dat het goed gaat!
Zulke dingen gewoon ruilen voor iets wat lekkerder is. Ik zou echt de strijd niet aangaan want daar word het alleen maar erger van!
Door Prince01
#1374125
jah de ene kant kan ik ook ruilen. maar ik vindt dat hij er mee moet ophouden
ik ben de baas en hij niet en als die denk dat die kan grommen dan heeft die het verkeerd.
als me nichtje bijvoorbeeld een keer langs kom en ze pakt een bot of iets anders en hij gromt, en zij snap de waarschuwing niet en hij bijt
dan kan ik hem gaan afmaken. dus het is voor mijn veiligheid en die van hem.

maare hij gaat wel iets voor uit, maar hij heeft zijn mokken
Door bloemetje
#1374149
Ik begrijp wat je zegt en ben het er tot op zekere hoogte ook mee eens. Maar het is wel zaak dat je eerst het vertrouwen opbouwt dat het ok is om dingen af te geven. En dat doe je door te ruilen, ruilen en nog eens te ruilen.
Ik vind het bijv. niet ok dat je nichtje dat zou kunnen doen. Dat pikken mijn honden niet eens hoor. Ik mag dat en verder niemand. Want ik ben dus de baas en niemand anders.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door