Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Benjy en Misty
#1366470
Nog een vraagje over de heel kwartel van Herby. Is dit met alles erop en eraan? Hoe zien ze uit?

Alvast bedankt!
Door Benjy en Misty
#1366489
Oh! Dat klinkt heel anders.  ;D Nou, misschien anders toch even navragen voor de zekerheid want eh met kop, poten en veren hoef ik ze niet. 
Door Anne in Zweden
#1366548
Eddy en Benjy schreef: Oh! Dat klinkt heel anders.  ;D Nou, misschien anders toch even navragen voor de zekerheid want eh met kop, poten en veren hoef ik ze niet.  
Dan geef je ze toch gewoon aan je hondjes te eten..!  ;)
Door Benjy en Misty
#1366593
;D ;D ;D Ze zullen het vast wel lusten ja, alhoewel ik van Benjy niet zo zeker ben maar nee, zoiets heb ik toch liever niet in mijn vriezer liggen. Ik gruwel bij de gedachte alleen al. :shy:
Door Rianne145
#1367438
De hond van m'n ouders vind ze heerlijk!!!!! (helemaal compleet, inclusief jasje) Ze krijgt alleen kvv maar toen ik haar een kwartel voor hield had ze vlot door dat dat eetbaar was.  :D
Door Suri&Bohdi
#1367449
die van mij zijn echte stijfvreters, maar kwartel vinden ze fanatstisch.
en het is echt niet smerig om te geven..ben zelf namelijk ook geen held ;D ;D
maar ze eten hem helemaal op en er komt ook niets raars uit, mocht je daar bang voor zijn. ;)
Door lacota
#1367508
voor onze vriend een eenhaps-cracker zijn heel klein. Ik heb ze nog niet met kop gehad. Zijn per 4 verpakt, naakt idd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door