Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Celicaatje
#1361644
Ik heb een (volgens mij) goedkoop adres gevonden voor Smuldier Glutenvrij, compleet.
Heb het wel eens gekocht maar aangezien het niet biologisch is, is het eigenlijk niets voor me.

Maar voor de mensen die het willen is het volgens mij niet te duur, namelijk 1,75 euro per kilo.
Aangezien het niet in de supermarkten te koop is ben je natuurlijk aangewezen op leveranciers.
In mijn zoektocht stuitte ik op de dierenhut in Winschoten die het dus aanbood. Eerst kwam ik bij gelukkig dier terecht maar die vroeg 2,90 per kilo voor de compleet versie. Dit scheelde dus nogal en ik snap dit grote prijsverschil ook niet ???.
De ervaring met de Dierenhut vond ik prima, kon veel met haar regelen en ze hield me regelatig op de hoogte van aanbiedingen.

Dus voor de mensen hier die de Glutenvrij versie van Smuldier willen voeren en in het Noorden des lands wonen mss een optie.

Groet
Inge
Door Celicaatje
#1361656
[quote="roos79"]
Volgens mij kunnen ze daar dan niet rekenen  :-X
[/quote]

Waar niet? Neem aan dat je bedoeld bij Gelukkig Dier want die is wel erg duur met alles overigens.
Zag net ook een adres voor Glutenvrij Smuldier voor 2,- per kilo. Wel iets duurder maar nog niet zo als Gelukkig Dier pfff die is wel errug prijzig...
Laatst gewijzigd door Celicaatje op zo 13 sep 2009, 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Celicaatje
#1361669
[quote="roos79"]
Nee ik bedoel de Dierenhut  ;D


[/quote]

Oh, maar ik wilde net melden dat er meer adressen zijn waar ze "goedkoop" zijn:
http://www.merakal.nl/webshop/2/77/177/ ... glutenvrij


1,80 per kilo :biggrin2:, dus ik denk toch dat Gelukkig Dier niet kan rekenen, maar dat blijkt ook wel want de Smuldier normaal vlees compleet kost daar per kilo 2,20 euro :o. Bij de AH heb je een kilo voor 1,20.....maar tis wel duidelijk nu wie niet kunnen rekenen ;D

Tja Roos, Gelukkig Dier dan toch wel errug prijzig, maar mss kunnen ze bij de AH ook niet rekenen? :P
Laatst gewijzigd door Celicaatje op zo 13 sep 2009, 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door roos79
#1361672
[quote="Celicaatje"]
Oh, maar ik wilde net melden dat er meer adressen zijn waar ze "goedkoop" zijn:
http://www.merakal.nl/webshop/2/77/177/ ... glutenvrij


1,80 per kilo :biggrin2:, dus ik denk toch dat Gelukkig Dier niet kan rekenen, maar dat blijkt ook wel want de Smuldier normaal vlees compleet kost daar per kilo 2,20 euro :o. Bij de AH heb je een kilo voor 1,20.....maar tis wel duidelijk nu wie niet kunnen rekenen ;D

Tja Roos, Gelukkig Dier dan toch wel errug prijzig, maar mss kunnen ze bij de AH ook niet rekenen? :P
[/quote]

Hier is al wel eens eerder over geschreven hier op BP. Het verschil tussen dierenspeciaalzaken die Smuldier verkopen en de Supermarkten is zo gigantisch omdat de omzet van de Supermarkten (zijn ketens en kopen als zodanig in) en kunnen daarom de prijzen gigantisch naar beneden halen.
Dit heeft dan weer niets te maken met een Gelukkig Dier of AH die niet rekenen kan  ;)
Door Celicaatje
#1361673
Maar blijft de vraag waarom je aangeeft dat de Dierenhut haar prijs niet correct zou zijn, ik zou graag een onderbouwing willen hebben eigenlijk.
Dan zijn er meer dus die de prijsstelling niet in orde hebben. Ik heb het toch een tijdje besteld, ook omdat het voor mij dichtbij was.
Ik heb een hondje met een glutenallergie dus was dit de beste optie.

Vindt jij Gelukkig Dier dan niet veels te duur als je dit zo leest? Want ik vind de uitspraak nogal kras door te zeggen dat iemand niet zou kunnen rekenen. Ik schrok nogal van de prijsverschillen (zie ook de link die ik plaatste want die zou dan ook niet kunnen "rekenen"). En zo zijn er wel meer.

De prijsverschillen zijn toch enorm te noemen dat je het gevoel krijgt dat je netjes gezegd genaaid wordt >:(.
Tis natuurlijk ook maar net hoeveel winstmarge iemand zou willen hebben natuurlijk. maar goed ik weet niet wat het inkoop kost.....

Inge
Laatst gewijzigd door Celicaatje op zo 13 sep 2009, 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door roos79
#1361675
Hallo Inge,

Via pb zal ik het je uitleggen.

het is niet mijn bedoeling om ook maar iemand als leugenaar of om collega's af te vallen. Wellicht was het dan ook niet zo handig van me om dit hier neer te zetten.
Door Celicaatje
#1361677
[quote="roos79"]
Hallo Inge,

Via pb zal ik het je uitleggen.

het is niet mijn bedoeling om ook maar iemand als leugenaar of om collega's af te vallen. Wellicht was het dan ook niet zo handig van me om dit hier neer te zetten.
[/quote]

Is goed :)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1361689
Of iemand wel of niet kan rekenen lijkt me hier niet relevant. Een leverancier mag vragen wat die wil, aan jou de keus om het er wel of niet voor te betalen.

Bestellen bij Smuldier zelf is overigens nog het goedkoopst. Daar kom je niet verder dan 15,50 de tien kilo.
Door evenstar
#1365769
Smuldier glutenvrij wordt alleen in verpakkingen van 500 gr verkocht. Ik heb namelijk begin mei nog 50 kg gekocht. Eerst smuldier zelf gebeld of ze hier konden leveren maar dat deden ze niet meer.
Het moest via dog-shape gaan terwijl ik in totaal 150 kg smuldier kocht.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1365819
[quote="evenstar"]
Smuldier glutenvrij wordt alleen in verpakkingen van 500 gr verkocht. Ik heb namelijk begin mei nog 50 kg gekocht. Eerst smuldier zelf gebeld of ze hier konden leveren maar dat deden ze niet meer.
Het moest via dog-shape gaan terwijl ik in totaal 150 kg smuldier kocht.


[/quote]

Uh ja ???  maar mag je dan niet over een kiloprijs praten ???  Wel raar dat je blijkbaar niet zelf mag bepalen bij wie je inkoopt :-\
Door danielle1980
#1366021
[quote="Angelique"]
Of iemand wel of niet kan rekenen lijkt me hier niet relevant. Een leverancier mag vragen wat die wil, aan jou de keus om het er wel of niet voor te betalen.

Bestellen bij Smuldier zelf is overigens nog het goedkoopst. Daar kom je niet verder dan 15,50 de tien kilo.
[/quote]

huh waar zie jij dat  :-\
alle gluten varianten bedoel je?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1366059
[quote="danielle1980"]
huh waar zie jij dat  :-\
alle gluten varianten bedoel je?
[/quote]

Op de Smuldier prijslijst. Deze prijs was van de gewoon vleesuitvoering. Lam e.d. zijn een tikkie duurder.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door