Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door kimkok
#1365416
Omdat ik een beginnende 'KVV'er ben  :) heb ik iedere keer wel weer wat te vragen.
Wat zou ik mijn labje Kim naast haar KVV maaltje extra kunnen geven om het hongergevoel wat weg te nemen.

groetjes, madeleine
Door *loes*
#1365490
Hier is begonnen met kippennekjes, kippenkarkasjes,eendennekken en karkasjes, als dat goed verteerd kan je evt zachte lamsribbetjes geven, en andere karkasjes, let wel op geen dragende delen van dieren!!
Gebruikersavatar
Door Nitus
#1365531
Je kunt kvv ook heel goed in een Kong prakken/proppen. Dan zijn ze langer met hun eten bezig en heb je een meer voldane hond. Tegen het hongergevoel an sich helpt het natuurlijk niets, want de maag wordt niet met extra voedsel gevuld.
Je zou ook kunnen overwegen wat groente(mix) met een beetje yoghurt als extra maaltijd te kunnen geven, dat vult wel maar zet niet aan. Als je vleesbotten gaat geven naast kvv moet je er wel rekening mee houden dat je hond meer binnen krijgt, dus dikker kan worden.

Oja, deze tip heb ik van Oebaya: Maak een pensstaafje vochtig, prop dat in een Kong, laat dat drogen en geef het aan je hond. Zijn ze lekker een tijd bezig om eruit te peuteren.
#1366032
ik ben ook pas begonnen met kvv maar na de middagwandeling geef ik Yennah nog een paar kippennekjes of karkas. in het begin moest ik ze nog op stukken zagen maar dat is nu niet meer nodig. Ze sleept het mee naar haar kussen en gaat het daar lekker opeten. Het ligt er aan wat ik in huis heb. ga volgende week wat meer proberen zoals pens en kopvlees.

Groetjes Ada. :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door