Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Suzanne
#1360639
;-)
Guinnie krijgt er regelmaat een geklutst eitje bij... of apart...
(ook de kerels krijgen het soms... ze lusten het "ineens" ook...)

Soms doe ik het ergens door, soms krijgt ze het apart... maakt dat nog verschil? Is het beter om het apart te doen of beter om het ergens door te doen?

Suzanne
Door kimkok
#1365398
Truus schreef: Heel geven is nog leuker ;).
Ik ben een beginner, dus wil graag weten, geef je dan een rauw ei met schil?  En kunnen ze die schil goed opeten cq verteren?

kim kok
Gebruikersavatar
Door Riek
#1365400
Ja, je kunt 'm heel geven.
Doe ik ook, ik heb twee minihondjes.
Ik maak er wel even een barstje in zodat er iets van de inhoud uitkomt, anders denken ze dat een balletje moeten apporteren.
De volgende dag hebben ze wel witte keutels, maar 1 eierschil is best veel voor een hond van 3 en van 6 kg.
Door tieneke
#1365414
kimkok schreef: Ik ben een beginner, dus wil graag weten, geef je dan een rauw ei met schil?  En kunnen ze die schil goed opeten cq verteren?

kim kok
Gewoon rauw met schil en al  :P
Hier zie ik soms wat witte stukjes schil in de ontlasting waar ze overigens geen last van hebben.
Door Peter79
#1365436
Riek schreef: Ja, je kunt 'm heel geven.
Doe ik ook, ik heb twee minihondjes.
Ik maak er wel even een barstje in zodat er iets van de inhoud uitkomt, anders denken ze dat een balletje moeten apporteren.
De volgende dag hebben ze wel witte keutels, maar 1 eierschil is best veel voor een hond van 3 en van 6 kg.
Bij ons hondje van 6 kilo zie je echt geen verschil in ontlasting van 1 eitje met schaal.
Zo zie je maar weer dat ook dat weer per hond verschillend is.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door