Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door deja
#1363654
Ik ben al een hele tijd bezig om Zoëy aan het orgaanvlees te krijgen, krijg er niet meer in dan kuikens en kippennekken bied bijna iedere dag orgaanvlees aan maar het gaat dan s'avonds weer naar de honden.
Ibbi had al eens gezegd kook het eens ook geprobeerd maar nee hoor ze liet het mooi allemaal liggen.
Eergisteren had ik kontakt met Ibbi en die vertelde je kan het ook opbakken, nou dat gedaan en ja hoor mevr. at het op weer een portie gekookt ook hart en dat ging er ook in.
Iemand een suggestie nu het spiervlees nog dat neemt ze ook nog steeds niet.
Zal nu ook kippenmaagjes gaan bakken.
Door Mevroi Kruim
#1363669
Mooi zo! Dat gaat iig goedkomen!

Wat voor soort spiervlees geef je? De meeste katten eten wel kip, rund niet altijd, paard vinden ze hier geweldig, lam mwah, geit yuck, andere vogels en wild weer prima. Hertensnippers van Herby zijn hier favoriet. Ambitieuze katten  8)
Door deja
#1363675
Nou kip lust ze wel want dat zit om die nekken heen, ik heb rund geprobeerd paard kalkoen  wild her/ree van Herby maar ze laat wat dat betreft alles liggen en moet ik dat orgaan blijvend bakken of zou ze dat op een gegeven moment ook rauw gaan eten.
Ik heb ook al eens geit geprobeerd en botmixzalm maar moet mevr. allemaal niets van hebben.
Maar ze zeggen wel eens de aanhouder wint, dus nog maar weer proberen.
Door ibbi
#1363689
:groupwave2:
wat goed zeg!  :yes:
en dan steeds iets korter bakken tot ze aan de smaak gewent raakt en 't rauw gaat eten.
voor spiervlees ... misschien ook even kort in de pan, even verhitten?
ik heb Tom kipfilet  leren eten door 't vlees even kokend water te dompelen. was 't alleen aan de buitenkant gekookt. 

geit en wild zijn sterke smaken. dat gaat vaak niet zo snel. misschien een kwarteltje proberen? dat lusten ze meestal wel.  kalkoen en paard, patrijs en eend vinden ze ook lekker hier.
Door deja
#1364998
Zoëy heeft vanmiddag een patrijsboutje op het vlees heb ik van het botje afgehaald en kort gebakken in olijfolie en het botje in stukjes geknipt alles was op.
Vanavond wild assortie van Herby klein beetje gebakken en het was heel snel weg, ik ga het bakken eerdaags verkorten.
Door deja
#1365043
Mevroi Kruim schreef: Zo, die is over de drempel zo te lezen! Hartstikke fijn!
Ja ben er ook heel blij mee maar ik moet sommige dingen wel bakken ze begon 3 dagen geleden weer haar te verliezen metteen een puppet gegeven en zie nu niets meer.
Kon het altijd metteen zien in het trappenhuis daar ligt bruine vloerbedekking.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door