Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#1364620
Anne in Spanje schreef: Ha, eindelijk een suggestie voor het avondeten... :cry2:
Ja ik zat hier ook al te watertanden :P.

@koekje Wat jammer dat ze niet compleet zijn.. Helaas wil onze bejaarde kater alleen kuikens eten, ik heb alles al geprobeerd van mengen met blik, opwarmen (koken/bakken), niet opeten = pech gehad etc. etc. Helaas zag ik onze oude man echt magerder worden en gaat hij er dan al vlot slechter uit zien, iets wat ik echt niet over mijn hart kan verkrijgen. Als compromis heeft hij de afgelopen maanden blik gegeten wat alleen uit dierlijk materiaal bestaat aangevuld met twee kuikens per dag. Ik had gehoopt dat die kuikens zijn tanden wel schoon zouden houden, maar dit viel helaas vies tegen.. Dus nu overweeg ik toch maar kvv te gaan proberen. Helaas lust hij echt alleen kuikens en kipfilet, verder krijg ik niks naar binnen.. Omdat hij kuikens zo lekker vindt wil ik misschien nog Bibi gaan proberen, maar volgens mij is daar heel moeilijk aan te komen hier in de buurt..

De worstjes zijn inderdaad duur, maar met zijn huidige blik zit ik vaak op hetzelfde bedrag per dag :-\.
#1364711
koekje schreef: jas dan een hele kip (dus ook levertje, hartje en maagje) door de molen en geef hem dat. is kip en completer dan alleen kuikens.
Dat heb ik ook al geprobeerd :'(. Ook dan eet hij het niet :-\.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door