Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door roksefloks
#1165488
Romie heeft gisteren een frontale botsing met haar zuster gehad. :-\
Ze heeft nu een flinke kneuzing in haar schouder. De DA heeft rimadyl en lijnrust voorgeschreven.
Kan ik daar traumeeltabletjes bij geven? En zo ja is twee keer per dag dan goed? Ze weegt 13 kilo.
Laatst gewijzigd door roksefloks op za 31 jan 2009, 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Helma
#1361222
Ik weet dat dit een oud topic is, maar geldt het antwoord van Tannetje ook wanneer er Carporal 20 mg aan de hond wordt gegeven?

Chester loopt namelijk met zijn rechtervoorpoot  mank. Omdat hij gister helemaal niet meer wou lopen heb ik de DA gebeld.
Ik kon komen. Hij heeft gevoeld en voelde iets bij de elleboog. Hij vermoedt in eerste instantie een verstuiking. Hij heeft Chester een injectie gegeven en voor een dag of 5 Carporal en rust.
Wanneer het donderdag niet over is moet ik terugkomen voor een foto.
Maar goed de vraag is dus of Traumeel samen kan met Carporal.
(ik heb trouwens de druppels)
Alvast bedankt!
Groetjes
Helma.
Door Lizzy
#1361227
[quote="Helma"]
Ik weet dat dit een oud topic is, maar geldt het antwoord van Tannetje ook wanneer er Carporal 20 mg aan de hond wordt gegeven?

Chester loopt namelijk met zijn rechtervoorpoot  mank. Omdat hij gister helemaal niet meer wou lopen heb ik de DA gebeld.
Ik kon komen. Hij heeft gevoeld en voelde iets bij de elleboog. Hij vermoedt in eerste instantie een verstuiking. Hij heeft Chester een injectie gegeven en voor een dag of 5 Carporal en rust.
Wanneer het donderdag niet over is moet ik terugkomen voor een foto.
Maar goed de vraag is dus of Traumeel samen kan met Carporal.
(ik heb trouwens de druppels)
Alvast bedankt!
Groetjes
Helma.
[/quote]

Ik ben Tannetje niet maar Carporal is ook een NSAID en die kan prima samen met Traumeel gegeven worden.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door