Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Suzanne
#1359723
Hoi,
Hoe is jullie ervaring met Dogshape?
Of het prijstechnisch interessant is, ja, dat denk ik wel ;-) want ze hebben niet zo'n heel groot minimumbestelbedrag en de bezorgkosten vallen mij reuze mee.  Voor mij is dit op zich dus wel gschikt, maar hoe is de ervaring met de kwaliteit van het vlees?  Bezorgen ze eventueel op afspraak of moet je de hele dag thuis zijn?

Suzanne
Door *Natasja*
#1359753
Ik heb er 1 keer besteld, dat was tevens de laatste keer. Knetterhard eendkarkas, paardenspiervlees waar duidelijk orgaanvlees doorheen zat (vlees had 4 verschillende kleuren)... Ik heb toen een mail gestuurd met daarin mijn klachten, ik kreeg als antwoord dat ze het erg vreemd vonden, dat ze nooit eerder klachten hadden gehad, wist ik wel zeker dat het niet aan mijn honden lag? Ter compensatie werd mij wel aangeboden wat gratis producten bij een volgende bestelling te doen. Neuh, bedankt... ::)
Door Suzanne
#1359764
Oh.. okay, dat beloofd op zich dan niet zoveel goeds.

(OffTopic: waarom is het verplaatst? Dogshape is toch geen kvv?)

Suzanne
Door Lizzy
#1359765
Oh oeps, ik dacht dat het een (nieuw) KVV was, dogshape, maar het is dus een leverancier... Angelique, je mag 'm terug in mijn categorie zetten hoor :biggrin2:
Door Lizzy
#1359766
Suzanne schreef: Oh.. okay, dat beloofd op zich dan niet zoveel goeds.

(OffTopic: waarom is het verplaatst? Dogshape is toch geen kvv?)

Suzanne
Ahhh jaaa, tis nog vroeg he :biggrin2:
Door java
#1359777
Heb goede ervaringen met Dogshape..
Correct in reactie en afspraken...
Je weet meteen wanneer het bericht komt van levering...
Producten vind ik altijd goed..

Tja en ik heb in alle jaren dat ik Barf wel eens gehad van mmm dit product is iets minder,
bij wie ik het ook bestelde !!

groetjes Will
Door *Natasja*
#1359790
java schreef: Tja en ik heb in alle jaren dat ik Barf wel eens gehad van mmm dit product is iets minder,
bij wie ik het ook bestelde !!
Het gaat mij ook niet zozeer om de klacht an sich, maar meer om de afhandeling daarvan  ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1359794
Lizzy schreef: Oh oeps, ik dacht dat het een (nieuw) KVV was, dogshape, maar het is dus een leverancier... Angelique, je mag 'm terug in mijn categorie zetten hoor :biggrin2:
Ja mevrouw, komt in orde mevrouw :biggrin2:
Door Nouchka
#1359826
Ik heb heel goede ervaringen met Dogshape.  Via website bestellen, einde van de week krijg je een datum door wanneer ze de week erop leveren.  Ook het uur wordt gezegd bv tss 14 en 16u. 
Als ze iets niet hebben wat op je bestelling staan, laten ze dit weten en vragen wat je dan anders moet hebben.  En ik heb al 2 maal een mail, gestuurd met klachten, diezelfde dag stuurde ze nog iets terug.  Verontschuldigingen en even vermelden bij de volgende bestelling en dan doen ze een toegeving.  ( rundspiervlees bleek hart te zijn, ze verontschuldigden zich, maar ik vond het probleem nu niet echt onoverkomelijk)

Ik bestel nu al bijna een jaar bij hen.  En steeds een goed contact.  Ik kan natuurlijk niet vergelijken met andere leveranciers...

Oh ja, dat paardespiervlees ziet er altijd erg mooi uit, enkel nu durft er wel eens bot bij zitten, maar ze geraken blijkbaar erg moeilijk aan paard op dit moment.  Organen heb ik er nog niet echt in terug gevonden. :-\
Door *Natasja*
#1359829
Nouchka schreef: Oh ja, dat paardespiervlees ziet er altijd erg mooi uit, enkel nu durft er wel eens bot bij zitten, maar ze geraken blijkbaar erg moeilijk aan paard op dit moment.  Organen heb ik er nog niet echt in terug gevonden. :-\
Inderdaad, destijds zaten er bij mij ook stukjes bot tussen het paardenspiervlees. Ik vind dat levensgevaarlijk eerlijk gezegd. En dat ze moeilijk aan paard kunnen komen, mag wat mij betreft nooit een reden zijn om dan maar bot en/of orgaan aan het spiervlees toe te voegen. Dan moeten ze gewoon zeggen dat het niet leverbaar is.
Door Nouchka
#1359840
*Natasja* schreef: Inderdaad, destijds zaten er bij mij ook stukjes bot tussen het paardenspiervlees. Ik vind dat levensgevaarlijk eerlijk gezegd. En dat ze moeilijk aan paard kunnen komen, mag wat mij betreft nooit een reden zijn om dan maar bot en/of orgaan aan het spiervlees toe te voegen. Dan moeten ze gewoon zeggen dat het niet leverbaar is.
Heb je ook weer gelijk in.  ;)
Door chamourel
#1359843
ik vond het altijd super goed, bestelling op tijd en goed advies, maar elke keer als ik nieuw bestelde was het weeeeeeeeeeeeer duurder, moest ik ineens de tunnel betalen enz terwijl hij veel meer bestellingen door die tunnel afleverde. :-[
ik ben ermee gestopt  :-\
Door tessa
#1360043
Ik bestel sinds een jaar bij dogshape en ben er goed tevreden over.
Vooral de afhandeling van het bestellen en leveren is prima.
Je krijgt altijd de vrijdag voordat ze komen leveren een mail en een tijd waartussen ze komen, bijv tussen 10 en 11.30.
Tot nu toe waren ze altijd keurig op tijd.
De kwaliteit vind ik ook wel goed.
Soms is er eens wat bij van mindere kwaliteit maar over het algemeen is het prima.
Door Celicaatje
#1361613
Ik vind ze aan prijzige kant. Ze leveren nu ook van Darf (van de Groene Weg slager in Amersfoort). Je kunt het beter rechtstreeks daar bestellen/afhalen want dat is goedkoper........ ::)
Bij afhalen scheelt het al 30 cent per kilo ten opzichte van anderen die Darf leveren en de Groene Weg zelf.....dus mij niet gezien.

Inge
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door