Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door m008
#1359160
ik kwam op internet de volgende link tegen:
Deze fabrikant verkoopt gemalen dieren (in zn geheel, dus ook de botten, organen enzo)
Voor mij zou dit handig zijn, omdat dat niet zo veel ruimte in de vriezer inneemt... ze hebben ook konijn, kwartel en eend.
Dit ben ik tot nu toe niet in een gemalen variant tegen gekomen.
Het is trouwens wel de bedoeling om met de tijd over te stappen op karkassen enzo, maar voor nu ben ik even naar dit soort producten opzoek.
Iemand ervaring met dit merk?
www.allanimal.nl
#1359161
Jaaaaa, ik heb de allanimal knijn gehad en die beviel echt heel goed.....
had em volgens mij bij gelukkig dier besteld, helaas willen de meesten vaak bij Herby bestellen en niet bij gelukkig dier, dus heb em nog maar 1 keer gehad, maar is dus voor herhaling vatbaar!!  :)
Door m008
#1359163
ja ik kwam hem via de site van gelukkig dier tegen inderdaad!
En zat er zelf ook te denken om konijn te bestellen.
Fijn dat die goed beviel, is positiever dan meteen een slechte ervaring te horen.
#1359176
[quote="m008"]
ja ik kwam hem via de site van gelukkig dier tegen inderdaad!
En zat er zelf ook te denken om konijn te bestellen.
Fijn dat die goed beviel, is positiever dan meteen een slechte ervaring te horen.
[/quote]

Het ruikt wat muf, je ziet een zak met een harige plak erin, je hoort getik in de bak (konijnentanden)...en je krijgt:

een heel tevreden, breed grijnsende, hond  :D
Door m008
#1359265
allemaal positieve reacties dus, behalve dan de katten. Mijn kagt eet ook niets anders dan droge brokjes (zelfs geen vis of pate oid)
Ik ga binnenkort maar eens zon kilo konijn bestellen!
Bedankt!
#1360229
[quote="m008"]
allemaal positieve reacties dus, behalve dan de katten. Mijn kagt eet ook niets anders dan droge brokjes (zelfs geen vis of pate oid)
Ik ga binnenkort maar eens zon kilo konijn bestellen!
Bedankt!
[/quote]

Waar woon je???  :D
Door m008
#1360532
[quote="yuki11"]
Waar woon je???  :D
[/quote]

In Spijkenisse (bij Rotterdam) maar ik heb gezien dat ze alleen bezorgen op vaststaande weken. Dus even kijken wanneer het dan wordt.
Zou je samen willen bestellen, als je in de buurt woont?
Ze hanteren een minimum bestelbedrag van 50,- (wat veel te veel is voor mijn honden en vriezer :p)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door