Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Breezer
#1358908
Breezer moet morgen onder narcose om zijn gebit te laten doen. En nu kreeg ik van Tannetje de tip om hem traumeel te geven. Maar nu heb ik alle drogisten en apotheken hier in Nieuwegein gehad. Maar niemand heeft het.
Iemand een tip waar ik traumeel kan vinden in de buurt van Utrecht??
Door Michelle Vrolijk
#1358912
Breezer schreef: Breezer moet morgen onder narcose om zijn gebit te laten doen. En nu kreeg ik van Tannetje de tip om hem traumeel te geven. Maar nu heb ik alle drogisten en apotheken hier in Nieuwegein gehad. Maar niemand heeft het.
Iemand een tip waar ik traumeel kan vinden in de buurt van Utrecht??
Kliniek van Eric Laarakker in De Bilt. zij hebben t standaard op voorraad of anders van de Pigge in Haarlem
Door Too
#1358917
Hoe heten ze toch... van die -gezond-en-wel winkels :kruiden, thee, pillen en poeders  homeomiddelen

Reformzaken hebben t gewoon op voorraad
Door bea
#1358923
Too schreef: Hoe heten ze toch... van die -gezond-en-wel winkels :kruiden, thee, pillen en poeders  homeomiddelen

Reformzaken hebben t gewoon op voorraad
De Tuinen???
Door Too
#1358958
K weet niet of de Tuinen produkten van Heel verkoopt maar ik bedoel idd zo'n soort winkel
Door dogsunlimited
#1358993
In IJsselstein zit een homeopatische dierenkliniek. Ik bestel het meestal via Internet bij Den Hoek in De Bilt.
Door Breezer
#1359013
SandraH schreef: In IJsselstein zit een homeopatische dierenkliniek. Ik bestel het meestal via Internet bij Den Hoek in De Bilt.
Die in IJsselstein heb ik gebeld, kon het wel bestellen. Maar daar heb ik niks aan, want morgen gaat hij al onder het mes.
Door Breezer
#1359014
Too schreef: Hoe heten ze toch... van die -gezond-en-wel winkels :kruiden, thee, pillen en poeders  homeomiddelen

Reformzaken hebben t gewoon op voorraad
Wij hebben er 1 hier in de buurt, maar die had het niet. Ja alleen een gel.

En de tuinen zit te ver hier vandaan, dat zou ik niet redden binnen een half uur in de spits.
En ze hebben helaas geen koopavond op dinsdag.
Door Breezer
#1359015
Nou ik denk dat het gewoon niet gaat lukken om het voor morgen in huis te hebben. Dan maar hopen dat hij er zo goed doorheen komt.
Het gaat ook zo snel de diagnose maandag en de afspraak morgen ochtend al. En moest vandaag de hele dag werken dus kwam er ook niks van.
Door Too
#1359017
Verdorie .... als ik sneller had gedacht had ik een handjevol op de post kunnen doen, te laat om tevoren te geven maar wel snel genoeg om direct na de ingreep te geven

Heb je nix aan maar de gedachte komt uit een goed hart  :-\
Door dogsunlimited
#1359052
Breezer schreef: Die in IJsselstein heb ik gebeld, kon het wel bestellen. Maar daar heb ik niks aan, want morgen gaat hij al onder het mes.
Misschien heeft Leida Visèe van Chiron Zeist het. Of kun je vragen iets soortgelijks samen te laten stellen. Ze houdt ook 's avonds praktijk. Misschien heb je geluk als je haar nu belt.
Traumeelpillen heb ik op dit moment niet meer. Als je het nodig hebt om te ontgiften en weerstandsopbouw, dan kun je ook Schindele's mineralen gebruiken (heb ik staan voor je). Eventueel in combi met Chlorella.
Laatst gewijzigd door dogsunlimited op di 08 sep 2009, 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Breezer
#1359078
Ja Tannetje zei dat ik na de ingreep moest ontgiften met drainage nogwat, maar daar kan meneertje niet goed tegen. Hij gaat er van overgeven. Dus het enige wat ik heb is groene leem. Maar dat mag weer niet icm de antibiotica kuur die hij naar alle waarschijnlijkheid zeker weten gaat krijgen.
Dus het wordt even puzzelen denk ik. Probiotica krijgt hij normaal gesproken standaard 1 capsule per dag. Alleen als ik het goed heb heeft dat weer geen nut tegelijk met antibiotica. Of heb ik het mis?

Lief dat jullie allemaal zo mee denken. Morgen ochtend heb ik geen tijd meer om het te halen, en daarna zal het niet veel zin meer hebben denk ik?
Door Too
#1359092
Jawel hoor ook na de narcose is traumeel een prima ondersteuning!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door