Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Ulrike
#1357395
Ja wij hebben het een blauwe maandag gebruikt. Onze oude kat leek er wel wat rustiger van te worden, maar helaas ook erg misselijk. Bij mijn opleiding gedragstherapie kwam dit middel ter sprake en deze bijwerking bleek erg ongebruikelijk te zijn.

Ik kan eens in de kast kijken, je zou het kunnen overnemen als je wilt  ;).
Door IzMi
#1357842
Wij hebben een jonge kat met blaasproblemen. Dit duurt nu een half jaar, de oorzaak lijkt stress te zijn.
We hebben er alles aan gedaan om het beter te maken. We zijn niet heel erg materialistisch ingesteld, maar we hebben altijd gezegd dat op het moment dat hij op de bank gaat plassen voor ons de grens wel bereikt is.. Dit gebeurt dus nu  :-[
We willen hem niet kwijt, ik ben zo dol op `t beest.. maar dit kan ook niet langer zo. We wilden dit  middel nog proberen in de hoop op beterschap. Anders denken we erover om een ander, beter thuis voor hem te zoeken waar hij gewoon lekker buiten kan zijn.... Of iig een huis waar de inhoud het wat beter toe laat, af en toe een plasje. Wij hebben geen makkelijke vloer, hout.. het trekt in de vloer en we hebben al diverse ingetrokken vlekken, daarbij een stoffen bank en dat soort dingen. Ons huis laat dit soort problemen moeilijk toe...
:'( het is echt verdrietig, ik weet ook niet zo goed wat ik moet. Maar goed dat terzijde, we wilden graag weten of er ervaring is vandaar.. Bedankt voor je reactie!
Laatst gewijzigd door IzMi op zo 06 sep 2009, 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Borke
#1357868
Met Borke (hond) voor vuurwerk angst, ach het hielp wel wat, maar niet echt geweldig...
Door Kefraya
#1357988
IzMi schreef: Wij hebben een jonge kat met blaasproblemen. Dit duurt nu een half jaar, de oorzaak lijkt stress te zijn.
We hebben er alles aan gedaan om het beter te maken. We zijn niet heel erg materialistisch ingesteld, maar we hebben altijd gezegd dat op het moment dat hij op de bank gaat plassen voor ons de grens wel bereikt is.. Dit gebeurt dus nu  :-[
We willen hem niet kwijt, ik ben zo dol op `t beest.. maar dit kan ook niet langer zo. We wilden dit  middel nog proberen in de hoop op beterschap. Anders denken we erover om een ander, beter thuis voor hem te zoeken waar hij gewoon lekker buiten kan zijn.... Of iig een huis waar de inhoud het wat beter toe laat, af en toe een plasje. Wij hebben geen makkelijke vloer, hout.. het trekt in de vloer en we hebben al diverse ingetrokken vlekken, daarbij een stoffen bank en dat soort dingen. Ons huis laat dit soort problemen moeilijk toe...
:'( het is echt verdrietig, ik weet ook niet zo goed wat ik moet. Maar goed dat terzijde, we wilden graag weten of er ervaring is vandaar.. Bedankt voor je reactie!

Wil het nog steed niet lukken met poes? Heb je mijn laatste pb-tje nog gelezen?
Door ashley
#1358016
Wij gebruiken telizen voor onze hond die erg angstig was/is. Met behulp van homeopathie en telizen is het nu goed beheersbaar. Dus zij heeft wel baat bij Telizen.
Door IzMi
#1358233
Kefraya schreef: Wil het nog steed niet lukken met poes? Heb je mijn laatste pb-tje nog gelezen?
Hoi! Ik heb `m net opgezocht.. Ik ga je even pm-tje sturen!
Thnx!!
Door IzMi
#1358234
ashley schreef: Wij gebruiken telizen voor onze hond die erg angstig was/is. Met behulp van homeopathie en telizen is het nu goed beheersbaar. Dus zij heeft wel baat bij Telizen.

Heel fijn om hier een positief bericht over te horen! Ik ga vandaag beginnen... In de hoop dat ie minder stressig/angstig wordt en dus minder plast!
Duim... duim... duim....
Door maddoc
#1358235
ik heb ook Telizen gebruikt voor 2 vd katten die een probleem met elkaar (en dus stress en wildplassen) hadden/hebben.
Ik zag wel verschil, maar heb daarna Rustcompositum gegeven en zag daarvan veel sneller en duidelijker en meer effect.
Door IzMi
#1358238
maddoc schreef: ik heb ook Telizen gebruikt voor 2 vd katten die een probleem met elkaar (en dus stress en wildplassen) hadden/hebben.
Ik zag wel verschil, maar heb daarna Rustcompositum gegeven en zag daarvan veel sneller en duidelijker en meer effect.
Rustcompositum van de groene Os?
En hoe merkte je dat ze problemen hadden met elkaar? Hoe uitte zich dat?
Door maddoc
#1363765
sorry voor de late reactie.
ik al een tijd geen computer en internet tot beschikking thuis, vandaar, lange berichtjes gaat ook even niet,

maar in begin was het vwb de ene niet zo makkelijk te duiden dat de nieuwe het probleem was, maar later wel :-X
Bij gebruik van rustcomp was er vrijwel gelijk verschil te merken, meer ontspannen gedrag in elkaars nabijheid en richting elkaar.
Bij Telizen duurde het veel langer en verschil was subtieler, zodanig subtieler dat je je afvraagt of het wel effect van de telizen is of gewoon een wat betere periode.
Door IzMi
#1363941
Bedankt voor je reactie!

Wij zijn inmiddels gestart, het gaat een stuk beter! Maar het is inderdaad de vraag of het door de Telizen komt of dat hij nu een betere periode heeft..

We wachten het verder af!

Bedankt
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door