Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door connie63
#1356893
helpt okugest gelijk als je dat geeft, want het is ander halve dag goed gegaan en tessa is weer aan de diaree, maar morgen
zijn de winkels hier open dus ik wou dat gaan halen , morgen eerst even wat verzamelen van haar ontlasting en dan okugest
geven en hoeveel moet je daar van geven ??
Door Lizzy
#1357079
Of Okugest gelijk helpt? Tja, als er een of meerdere bestanddelen in zitten die bij het diarree beeld passen, dan helpt het snel ja. Ik vind het goed helpen bij kramp, wanneer je hond iets verkeerds hebt gegeten maar vaak helpt het ook goed bij virusjes.
Door tieneke
#1357153
Hier helpt het goed bij diarree en misselijkheid.
Ik geef 2 tabletten per keer.
Door connie63
#1357262
nu was haar ontlasting weer goed, wij denken nu dat het komt er ligt hier op het gras van die plakaten gras
en die werkt ze iedere keer naar binnen dat , daar gewoon troep tussen zit wat dit veroorzaakt
dus nu proberen we haar zoveel mogelijk bij die plakaten gras weg te houden en kijken wat er gebeurd
en die okgest kan je die net als probiotica elke dag geven zodat het haar darmen ondersteunt
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1357266
nee, ik zou okugest niet standaard geven, dat kan dan wel met probiotica wat de darmflora gunstig beinvloed..
okugest is een middel voor tijdelijke klachten zoals misselijk, diarree, overgeven
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door