Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door wenche
#1354753
Meneer DeeJay heeft besloten om geen konijn meer te eten... Voor een paar weken terug was het zijn lievelingsmaaltje, maar nu kijkt ie er niet naar om als ik het voorzet... Ik heb het hem vandaag voor de 3de dag op rij aangeboden, maar hij moet het niet... En dat terwijl Pip er heel erg van smult.. Moet ik het nu maar gewoon accepteren en wachten tot een volgende levering konijn om te kijken of ie dan wel wil??? overigens maakt het niet uit of er nu een kop aan zit, of niet... hij eet het helemaal niet... (hij at de voorbenen wel met smaak)
Door sandrra
#1354759
Ik zou gewoon de volgende levering afwachten.
Khami eet in principe ook geen konijn en een tijd geleden ineens wel. maar de volgende levering mooi weer niet ???
Ik heb me er inmiddels maar bij neergelegd dat ze t niet te eten vind. Ja de bontpootjes wel ::)
Door Borke
#1354928
Is het konijn van dezelfde leverancier en van dezelfde kwaliteit, zijn het dezelfde konijndelen?
Dat wil nog wel eens wat uitmaken namelijk!

Zelf voer ik geen dingen die ze niet met plezier eten, er blijft hier dan nog genoeg over om wel te geven.
Sofi heeft opeens periodes dat ze geen zalmkoppen wil eten, zoals nu. Zelfde koppen van dezelfde levering van dezelfde leverancier. kan over een paar maanden gewoon weer over zijn.

Dat is de mazzel als je 2 honden hebt en de ander het wel lust.

Ik zou als ik jou was bij een volgende levering minder konijn bestellen, stel dat ze het dan weer neit wil. Of bestel andere delen van het konijn. Hier zijn van konijn de koppen het meest geliefd, samen met de bouten en schouderstukken. karkassen bestel ik dus niet meer.
Door spickenstef
#1355217
Spickel at hier in het begin ook konijn en is er ineensmee gestopt en ze wil het helemaal niet meer hebben . ZE had een tijd dat ze heel veel met haar eten mutste en nu ik haar menu heb aangepast naar minder muts ze helemaal niet meer , maar konijn eet ze nog altijd niet
Door Oetoort
#1355361
Ayrton en Espa kregen vandaag voor het eerst konijnenpootjes. Ayrton had er na 1 genoeg. Espa vond het heerlijk.
Ik heb de honden toen lekker dicht bij elkaar gezet, jaaaaaaaaa toen wilde hij het wel opeten  ;D.

Hoe zetten jullie trouwens die mooie banners/fotoos onder je tekst?  :-\
Gebruikersavatar
Door kira
#1355385
Kleine beer eet hier al een tijd geen konijn meer, eerder wel. Eerst wilde ze alleen nog de koppen, maar nu ook niet meer. En had laatst per ongeluk konijnnier in haar bak gedaan, ze heeft keurig alles opgegeten, behalve de nier. En als er  een stukje filet van konijn in de bak zit (al is het een flintertje) dan wordt het er netjes naast gelegd, ze kijkt er dan zeer vies bij om vervolgens al het andere vlees eerst in het mondje te doen te proeven en te keuren zo van, stel je voor dat ik vergiftigd wordt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door