Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Frono
#1354101
Heb hier nu verschillende merken in huis! Worstjes, bakjes, hamburgers.. Vanalles  :biggrin2:
Moet alleen toegeven dat ik de Carnibest maar lastig de verdelen vind. Dit komt natuurlijk ook doordat ze maat 9 kilo weegt en dus niet zo'n hele grote hoeveelheden eet!

Welke voeren zijn in kleine hoeveelheden ingevroren?
Ik weet zelf de:

Duck
Rodi
Prins/energique
Smuldier
Farmfood (zijn kleine worstjes)
Door inni
#1354108
Onze maltezer weegt 2.500-2.600 kg en eet dus ook niet veel +-80-100gr per dag. Hij eet nu Haaksbarf, Carnibest en Bandit. Ik leg de volledige verpakking +- 30min uit de vriezer doe de eventuele plastiek eraf en snij 't dan met een groot gekartelt mes (broodmes) in stukken (de grote van de stukken hangt af van de hoeveel die ik hem daarvan geeft per dag x2 zodat ik voor twee dagen kan ontdooien) en die gaan per soort in een doos. Er is wat kracht voor nodig maar best te doen hoor.  Veel succes!
#1354114
Haaksbarf is er ook in 250 gram worstjes. Zijn ook verschillende smaken van. Bij Carnibest zijn ze eruit gegaan, weet niet of dat ook straks met Haaksbarf zal gebeuren. De kleinere worstjes zijn overigens qua prijs wel duurder
Door Frono
#1354115
Had inderdaad de Carnibest... Ben zelf niet zo'n fan van dat rauwe vlees, vandaar dat ik het diep-diepgevroren in stukjes wil hakken. Maar dat gaat hier echt niet lukken  >:( Verschillende messen geprobeert, maar kom er echt niet doorheen...
En als ik het te ver laat ontdooien dan ga ik zelf over mijn nek  :-X
Door Frono
#1354118
[quote="rheawithpixels"]
Haaksbarf is er ook in 250 gram worstjes. Zijn ook verschillende smaken van. Bij Carnibest zijn ze eruit gegaan, weet niet of dat ook straks met Haaksbarf zal gebeuren. De kleinere worstjes zijn overigens qua prijs wel duurder
[/quote]
Haaksbarf is hier niet te verkijgen. Jah, als ik ''weet ik hoeveel'' inkoop maar heb maar een ''iniemienie''vriezer  ;)

Tot nu toe moet ik toegeven dat de Rodi en Prins nog het makkelijkst voeren...
Door svdz
#1354122
Hoeveel krijgt die van jou?
Ik heb een Shih-Tzu die 125/150 gr per dag krijgt.
En vindt merken die porties van 250gr hebben makkelijk, doe dan 2 dagen met een worstje/bakje. Het ligt dan niet te lang in de koelkast en ik hoef dan dus helemaal niet te portioneren. Maar de prijs is in verhouding wel hoger voor een kleine hoeveelheid.

Heb HaaksBarf (worst) een tijd gegeven en geef nu Carnivoer (bakje) afgewisseld met Barf.
Door svdz
#1354125
[quote="Frono"]
Had inderdaad de Carnibest... Ben zelf niet zo'n fan van dat rauwe vlees, vandaar dat ik het diep-diepgevroren in stukjes wil hakken. Maar dat gaat hier echt niet lukken  >:( Verschillende messen geprobeert, maar kom er echt niet doorheen...
En als ik het te ver laat ontdooien dan ga ik zelf over mijn nek  :-X
[/quote]
Oh, ok.
Carnivoer heeft 250gr verpakkingen, weet niet of je dat kan kopen in de buurt?
Duck, Energique en Rodi is geperst, voordeel is dan veel mensen het minder vies eruit vinden zien en makkelijker portioneren, maar ik vind het minder natuurlijk eruit zien en erg fijn gemalen.
Door Frono
#1354133
Klopt het is inderdaad erg fijn gemalen! Voor mijn fijner (geeft een beter aanblik) maar weet niet wat de hond ervan vindt.
Vond dat er bij de CB best flinke stukken in zaten laatst, het was dat ik zelf nog moest eten anders  :-X

De Carnivoer is hier te verkrijgen op 15 km afstand... Is niet echt ideaal maar wel te doen!
Door Decibels
#1354141
Je hond krijgt zo'n 2 ons per dag?

Dan is een ponds verpakking toch geen probleem? Je kan het gewoon in een luchtdicht bakje een paar dagen in de koelkast goedhouden.
Door pieterendiaan
#1354890
als je de carnibest heel even een klein beetje laat ondooien kun je er met een warm gemaakt mes zo kleine plakjes van maken en deze dan weer invriezen. Doet mijn zusje namelijk ook met kilo rollen van carnibest voor haar kat en die krijgt nog geen 100 gram per dag.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door