Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door sylvia
#135489
Gisteren hebben ze pens met kopvlees gegeten met een rauw ei en een groentenprutje (andijvie,wortel,tomaat,paprika, appel en een scheutje karnemelk om beter te pureren) een schepje gemalen eierschil en en scheutje olijfolie.


(ze hadden ook strotten gekregen maar Donna eet dat dus niet echt op, die brengt ze naar de schuur en legt ze daar neer, vandaar voor de zekerheid maar wat gemalen eierschil)
Laatst gewijzigd door sylvia op za 31 jul 2004, 09:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#135520
[quote="sylvia"]
Gisteren hebben ze pens met kopvlees gegeten met een rauw ei en een groentenprutje (andijvie,wortel,tomaat,paprika, appel en een scheutje karnemelk om beter te pureren) een schepje gemalen eierschil en en scheutje olijfolie.


(ze hadden ook strotten gekregen maar Donna eet dat dus niet echt op, die brengt ze naar de schuur en legt ze daar neer, vandaar voor de zekerheid maar wat gemalen eierschil)
[/quote]

Watvoor strotten?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#135926
[quote="Angelique"]
[quote="sylvia"]
Gisteren hebben ze pens met kopvlees gegeten met een rauw ei en een groentenprutje (andijvie,wortel,tomaat,paprika, appel en een scheutje karnemelk om beter te pureren) een schepje gemalen eierschil en en scheutje olijfolie.


(ze hadden ook strotten gekregen maar Donna eet dat dus niet echt op, die brengt ze naar de schuur en legt ze daar neer, vandaar voor de zekerheid maar wat gemalen eierschil)
[/quote]

Watvoor strotten?
[/quote]
Runderstrotten
Gebruikersavatar
Door sylvia
#135927
[quote="Lizzy"]
Wauw, klinkt lekker zeg! Brutus en Pinkel willen wel een keertje komen eten :D. Waarom moet Donna de strotten niet? Vind ze dat niet lekker?
[/quote]

Ik geloof dat ze het wel zou willen eten als ik het even in hapklare brokken hak, gewoon het hele sleur en scheur werk en het kauwen staat haar niet zo aan, ze heeft graag gemakkelijk eten ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#135937
[quote="sylvia"]
[quote="Angelique"]
[quote="sylvia"]
Gisteren hebben ze pens met kopvlees gegeten met een rauw ei en een groentenprutje (andijvie,wortel,tomaat,paprika, appel en een scheutje karnemelk om beter te pureren) een schepje gemalen eierschil en en scheutje olijfolie.


(ze hadden ook strotten gekregen maar Donna eet dat dus niet echt op, die brengt ze naar de schuur en legt ze daar neer, vandaar voor de zekerheid maar wat gemalen eierschil)
[/quote]

Watvoor strotten?
[/quote]
Runderstrotten
[/quote]

Als ik die hier heb zit daar alleen maar kraakbeen in wat te verwaarlozen is voor de calciumvoorziening. Ik zou dan zowieso die gemalen eierschil door het vlees doen, weet je in ieder geval zeker dat het binnen is.

Ik weet niet meer precies waarom (iets met O9 waar het beessie niks mee kan) , maar volgens mij kan een hond niks met olijfolie.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#135938
[quote="sylvia"]
[quote="Lizzy"]
Wauw, klinkt lekker zeg! Brutus en Pinkel willen wel een keertje komen eten :D. Waarom moet Donna de strotten niet? Vind ze dat niet lekker?
[/quote]

Ik geloof dat ze het wel zou willen eten als ik het even in hapklare brokken hak, gewoon het hele sleur en scheur werk en het kauwen staat haar niet zo aan, ze heeft graag gemakkelijk eten ::)
[/quote]

Hahah, net als Dussel hier. Die wil gewoon haar eten en geen gezanik met getrek en gesleur, dat moet gewoon binnen 2 minuten (liefst 1) naar binnen te werken zijn :D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#136572
[quote="Angelique"]
[quote="sylvia"]
[quote="Lizzy"]
Wauw, klinkt lekker zeg! Brutus en Pinkel willen wel een keertje komen eten :D. Waarom moet Donna de strotten niet? Vind ze dat niet lekker?
[/quote]

Ik geloof dat ze het wel zou willen eten als ik het even in hapklare brokken hak, gewoon het hele sleur en scheur werk en het kauwen staat haar niet zo aan, ze heeft graag gemakkelijk eten ::)
[/quote]

Hahah, net als Dussel hier. Die wil gewoon haar eten en geen gezanik met getrek en gesleur, dat moet gewoon binnen 2 minuten (liefst 1) naar binnen te werken zijn :D
[/quote]

ja precies ze heeft zoiets van getver......daar heb ik niet zo'n zin in :-X ::)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#145081
Ik wil even advies de laatste weken voer ik dit, en ik wil weten of dat goed is.
dagen:
1; cb
2; cb
3; kopvlees met een ei en een groentenmengsel een klein beetje gemalen eierschalen
4;cb
5;pens (schaap of rund) met een ei ,en erna een kippenvleugel

6;cb
7;kip of vis met groenten mengsel en olijf olie
Laatst gewijzigd door sylvia op za 14 aug 2004, 00:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door chooky
#145146
[quote="sylvia"]
Ik wil even advies de laatste weken voer ik dit, en ik wil weten of dat goed is.
dagen:
1; cb
2; cb
3; kopvlees met een ei en een groentenmengsel een klein beetje gemalen eierschalen
4;cb
5;pens (schaap of rund) met een ei ,en erna een kippenvleugel

6;cb
7;kip of vis met groenten mengsel en olijf olie
[/quote]

Ziet er goed uit hoor!
De kip/vis, is dat met bot/graat?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#145149
[quote="chooky"]
[quote="sylvia"]
Ik wil even advies de laatste weken voer ik dit, en ik wil weten of dat goed is.
dagen:
1; cb
2; cb
3; kopvlees met een ei en een groentenmengsel een klein beetje gemalen eierschalen
4;cb
5;pens (schaap of rund) met een ei ,en erna een kippenvleugel

6;cb
7;kip of vis met groenten mengsel en olijf olie
[/quote]

Ziet er goed uit hoor!
De kip/vis, is dat met bot/graat?
[/quote]
ja
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door