Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Denise1
#1353125
Ik was net bij de islamitische slager en heb daar van hem een stuk rode lever van schaap of rund gekregen. Tenminste hij noemt het zo. Hij liet ook zien waar het zat en het zit bovenaan de lever vast. Ik vermoed dan ook dat ik een stuk maag of een stuk alvleesklier heb gekregen. Iemand anders enig idee?? Het is in ieder geval geen darm en ook echt geen lever.
Door Denise1
#1353177
En het is inderdaad een alvleesklier. Goh dacht dat die heel duur zouden zijn had ik ergens gelezen en ik kreeg hem maarzo mee van die slager.

Ik heb dit plaatje gevondenhttp://www.zol.be/Internet/uploadedImages/Pati%C3%ABnten/Pati%C3%ABnteninformatie/Onderzoeken/E/ERCP_tekening.jpg En aan de hand daarvan kon ik hem herleiden. Er zitten ook twee vrij harde buisjes (zou niet weten hoe ik het anders moet noemen) in.

Kan ik dat aan de katten voeren en meetellen in de organen?? Of is het een beter idee om het gewoon aan te bieden aan andere BARFers met honden met alvleesklierproblemen. Ik begreep dat het daarvoor goed is en normaal bijna niet te krijgen.
Laatst gewijzigd door Denise1 op di 01 sep 2009, 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door JoNoMo
#1353470
Je moet de alvleesklier voor honden met alvleesklierproblemen zien als een medicijn.
Is het al bevroren zo niet dan mag de temp in de vriezer niet lager dan -20 zijn.
Waar woon je ?
Door Denise1
#1353528
Het is nog niet bevroren ik kreeg het vanmiddag vers van de slacht mee.

Ik woon in Enschede en zal een oproepje plaatsen in het betreffend forumdeel.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door