Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Dian
#1351670
Ik heb voor Rakker silicea gekocht voor z'n piemel, las daar hier ergens over dat dat zou helpen. Ik heb dus granules. Nu staat in de bijsluiter dat je die in de mond moet laten uiteenvallen....... ik heb ze nu dus al een paar dagen gewoon naar binnen gekiept, net als tabletten......... helpen ze dan niet????

'k vraag me af of het me lukt om Rakker z'n bek zolang dicht te houden tot de granules uit elkaar gevallen zijn :-X
Gebruikersavatar
Door Dian
#1351727
vanaalst schreef: ik kiepte ze er ook in hoor, en het hielp prima!
oké dan kiepen en mikken we gewoon verder ;D ;D
Gebruikersavatar
Door kira
#1351800
ik leg ze in het wangzakje en hou die dan effe dicht. Werkt 't nog beter. Wel een half uur voor/na het eten doen.
Gebruikersavatar
Door Dian
#1351914
kira schreef: ik leg ze in het wangzakje en hou die dan effe dicht. Werkt 't nog beter. Wel een half uur voor/na het eten doen.
oke, zal het morgen zo eens gaan proberen ;)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#1351954
Ik ga het ook kopen! Enne.... is er ook iets van tinctuur of zijn het altijd granules?
Gebruikersavatar
Door Dian
#1351990
Pauline schreef: Ik ga het ook kopen! Enne.... is er ook iets van tinctuur of zijn het altijd granules?
je hebt het volgens de bijsluiter in druppels, tabletten en granules. Druppels bevatten alcohol, die andere niet. Druppels direct in de mond druppelen ofop een lepeltje met water... tabletten en granules in de mond laten smelten.
Gebruikersavatar
Door Dian
#1357277
volgens mij begin ik resultaat te zien!!! Ben nu een week bezig, vanochtend was de piemel voor het eerst echt helemaal schoon!!!
Gebruikersavatar
Door Dian
#1357292
hoelang zou je door moeten gaan? Ik heb een potje met 200 granules, en ik geef er 2 per dag (of is dat te veel???)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1357302
dat weet ik eigenlijk niet meer, volgens mij gaf ik de jongens 2 pilletjes, staat het niet op de verpakking?
ik ben toen geloof ik 3/4 weken doorgegaan..
Gebruikersavatar
Door Pauline
#1357519
Ik heb het nog niet eens gekocht, maar ik merk ook wel dat het hier iets minder wordt. Er zijn ook weer minder loopse teefjes en dat is dus merkbaar. Spray het zelf af en toe in met aloe vera spray, maar ik ben domweg niet consequent genoeg. Ik moet leren omdat echt dagelijks te doen.
Door annouschka
#1360363
wat heeft hij juist aan z'n piemel?

Silicea voor de piemel...  ik weet het niet hoor...

Ik volg momenteel een workshop homeopathische EHBO en daar hebben we geleerd dat silicea dient voor uitdrijving van vreemde voorwerpen en abcessen..
kzal het volgende week eens vragen aan de lesgeefster ;)
Door annouschka
#1360434
nog iets vergeten te zeggen;

homeopathie mag je niet zomaar inzetten als je niet precies weet of je er goed mee doet, het kan meer schade toebrengen dan dat het baat.
Klassieke homeopathie is even gevaarlijk als reguliere geneesmiddelen als ze niet juist gebruikt wordt.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door