Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door Sher
#1350491
Vinnie lijkt wel steeds moeilijker te worden. :-[
Eerst at hij graag een sardientje, maar tegenwoordig kijkt hij of dat dier hem zal bijten. Als hij echt niets anders krijgt zal hij een paar hapjes eten, maar hij wacht op zijn kvv om zich weer vol te vreten. :-\
Muis en kuiken vindt meneer wel nog heel lekker.
Meneer eet eigenlijk het liefst zelfgevangen vliegjes en motjes en net had hij een kikker de keuken in gesleept. >:(
Het arme beestje lag doodstil met zijn handjes over zijn oogjes. Met gevaar voor eigen leven heb ik de ter dood veroordeelde terug gebracht naar de vijver.
Door Rianne145
#1350661
Lastig is dat, het is me hier ook niet gelukt. In het begin ging het best aardig, kip in allerlei soorten en maten ging er in, dat botwerk was geen probleem en eigenlijk een heleboel soorten was geen probleem. Dat werd steeds minder, vooral bot weigeren ze als het groter is dan een kwartel of duif. Dus op het ogenblik krijgen ze hier Bibi, CB, Allanimal, kuikens, kwartel en duif. Het is niet anders....
Door flin
#1351117
smeerkezen hè !!!

'k zou je aanraden om over 3 dagen 'normaal ' z'n vreten te geven (strenge mama... :P ) , 't totaal vreten afwegen/optellen over 3 dagen en weer delen over die 3 dagen, (dit kan je zo'n paar sessies doen) dan weet je 't gemiddelde van 1 dag
..en daar een conclusie uittrekken...

'k vergis me namelijk ook weleens, en eigenlijk heb 'k nu best wel 2 dikke katzels....vetvlekken.. ??? .(neej, valt mee...) maarrrr, een (1 !!) dag mijn gegeven vreten niet vreten zit 'k echt niet meer mee....(geen zieke dieren dan ofzo hé...) ze knagen ook nogal wat vliegbeestjes en kruiperts in dit seizoen...
#1352380
Lijkt me nou net het perfecte moment om streng te zijn eerlijk gezegd, jong geleerd .....
Ook in de groei gaat een kat echt niet dood van een keer niet of minder eten. Menu a la flin lijkt me een prima idee.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door