Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1351026
sinds 2 dagen eet ze niet zoals normaal, nu is iedere winden aan het laten en boertjes aan het laten pfff stinken echt niet normaal
ze heeft ook nog maar 1 keer ontlasting gehad en ik geef nu het eten maar in 2 keer daags ik weet niet wat ik nog meer kan doen
ze krijgt ook probiotica elke dag het lijkt nu wel of ze elke dag meer klachten gaat krijgen pfff
#1351066
probleempje !!!!

drainage compostium mag ze niet alleen als het gegeven word holistisch dierenarts vanwege haar auto imuumziekte
groeneleem kuur mag alleen die op algenconcentraat vanwege haar pretnison

zijn er nog meer kuren of optie's ?
Laatst gewijzigd door connie63 op za 29 aug 2009, 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.
#1351161
Misschien heeft ze last van een virusjes. Of misschien zijn haar darmpjes wat van slag. Ik weet niet hoe het met Tessa zit maar hier hebben mijn honden gezwommen en waren prompt de dag erop vreselijk aan de diarree. Ik vind nog maar weinig water betrouwbaar op het moment. Dus ik zou haar niet laten zwemmen, even geen probiotica meer geven, wel wat Okugest en dan even afwachten. Zit ze al lang op de prednison? Prednison kan namelijk heel goed spijsverteringsklachten geven.
#1351187
ik denk dat ze al 8/9 weken op de pretnison zit ze begon met 3 dagen 80mg daarna 2 weken 2 perdag daarna een week anderhalf toen naar de 1 dit ging niet goed dus terug naar 2 toen weer afbouwend tot ze er om de 2 dagen 1 had toen ging het weer helemaal fout van de week, en nu moet ze verlopig gewoon 1 per dag en als dat goed gaat ga ik praten met lies vedder die zit ook in de praktijk van onze dierenarts en is homipatische dierenarts,

vannacht was het dus knudde vanaf 23 uur ongeveer spoot het er weer uit tot nu nog steeds en ik heb geen okugest in huis maar het schijnt dus dat die auto innuum ziekte ook in haar darmen zit, straks maar ff de dierenarts bellen want dit trekken wij nu ook niet meer
het is weer 2 dagen goed gegaan toen had ze dus weer pretnison en finidiar forte erbij maar die was op dus begint de ongein weer opnieuw ik weet het niet meer pff we worden er een beetje moedeloos van,

en ze drinkt geen slootwater, want dag mag ze al een tijdje niet omdat het er echt vies uitziet
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door