Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door nelb
#1349822
Misschien hoort het hier niet, want ik heb geen vraag, maar ik heb even de behoefte om dit te delen en voel me even niet thuis in de bar (ligt aan mijn stemming hoor, niet aan de bar).

Vanmiddag is Romeo ge-echo/dopplerd. En het is niet goed. Zijn linker voorkamer is 50/60% vergroot. Hij heeft nog geen last van vocht in zijn longen, maar dat kan morgen al wel zo zijn. Hij heeft 1 hele fortekor voorgeschreven gekregen en 2x daags 1/4 furosemide. Hij is op het randje van wel of niet vetmedin. Besloten is om voorlopig geen vetmedin te geven en over een half jaar voor controle echo terug te gaan. Ikben compleet verslagen door dit nieuws, mijn Ro, mijn sterke Ro die NOOIT bij de da komt; dit had ik nooit verwacht. Hij laat niks zien, hij rent en graaft zijn gaten, nog geen moeheid of iets opgemerkt.

Het kon er nog wel bij, of eigenlijk niet.
Door Gertruida.
#1349928
Nel even een dikke :bigarmhug: van mij , wat een klote week hebben wij achter de rug . Weet dat wij er zijn voor je voor nu en altijd , en weet dat we van je houden . Lieve schat hoop dat je wat kan slapen  en dat je je toch vasthoud dat  Jip en Ro nog heerlijk bij je zijn en dat kleine spook een glimlach op jou gezich tovert .
Gebruikersavatar
Door kira
#1349975
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:


Ik weet dat er ook een goed forum is over honden en hartproblemen. Weet zo even de site niet meer, maar weet dat de andere newfy eigenaren die hier lid zijn dat ongetwijfeld wel weten (bv Sandra). Er staat veel info op, over medicijnen etc.
Gebruikersavatar
Door Dian
#1350090
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

woorden schieten te kort........toch wil ik je heel veel sterkte wensen :-* :-*
Door nelb
#1350220
Dank je wel allemaal, kan een beetje steun goed gebruiken.

Echt Gertruida wat ben ik blij met dat kleine monster! Guurt, ik ben ook heel blij met jou en iedereen van "ons clubje".

Ben benieuwd naar dat forum. Beetje bijleren kan nooit kwaad. Als cavaliereigenaar heb ik al aardig wat ervaring met hartproblemen. Ro is mijn derde cavalier met hartproblemen. Ik heb het vermoeden dat er nagenoeg geen cavalier op leefijd is die er niet mee in aanraking komt.

Nel
Door nikèdog2000
#1350341
nel
ook van mij heel veel sterkte
ik weet niet hoe oud romeo is
maar mijn pucky is toch maar mooi 12,5 jaar geworden
hij had ook een hart probleem
maar ik heb hem niet  gedopplerd
Door nelb
#1350358
Romeo is afgelopen mei 10 jaar geworden, eigenlijk mag ik nog helemaal niet mopperen Rita. Jip had al hartruis met 6 jaar en moest met 6.5 al aan de pillen.
Door nelb
#1350818
Het gaat goed hoor met Romeo. Merk niets aan hem.

(en met mij gaat het ook redelijk, ben herstellende van de schok)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door