Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door anneliesdj
#1349424
Hey, ik heb zo'n heerlijke gerookte makreel hier liggen en nou vroeg ik me ineens af of ik de resten (kop, staart, vel, graat) aan de hond mag geven? Ik lees hier namelijk geregeld over vissenkoppen ed maar voor zover ik het heb begrepen moet het rauw zijn dus ik gok dat het niet mag/kan maar een beetje zekerheid is natuurlijk nooit verkeerd :P
Dus wie helpt me uit de brand?
Door Lizzy
#1349427
Nee, dat kun je beter niet doen. Deze makreel is verhit geweest. En dat maakt kop en graten dus juist erg hard en onverteerbaar.
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#1349597
anneliesdj schreef: Zout? Vind ik wel meevallen, maar jammer dat ie het niet mag, ik vind het zelf zó heerlijk :D
Dan zal het wel gestoomde makreel zijn  ;), maar dan blijft nog Lizzy's argument overeind.
Door anneliesdj
#1349633
Gestoomd? Nee...
Maar ik zal het hem niet voeren, zal de volgende keer vragen of hij wat restjes heeft, koppen oid, ben benieuwd of ie dat lust.
Door Tanna
#1349656
Makreel is altijd gestoomd, hoewel het dan toch gerookt wordt genoemd. Maar gestoomd of gerookt, allebei is het heel zout, hoor!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door