Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sher
#1348768
Tilly heeft alweer een anaalkliertje dat open is geknapt. Ik zag haar al een paar dagen vreemd doen, maar heb gekeken en kon niets vinden. Ik heb zelfs gevoeld aan haar anaalkliertjes, omdat ze het eerder heeft gehad, maar ik voelde geen verdikking. Nu ligt er eentje open, maar hij is helemaal schoon. Het is gewoon een gaatje. Ik kan wel janken. Ik voel me zoooo schuldig, hoe heeft dit nu kunnen gebeuren.  :'(
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1348982
misschien omdat ze niet veel heeft aangegeven??
haar dikke bolletjes vacht werkt ook niet mee natuurlijk..
hondjes kunnen niet praten meis.. en vrouwtjes die veel van hun bolletjes houden.. kunnen geen hondjes gedachten lezen..

verwijt jezelf niks.. je bent zo lief voor je 2 keffers.. :bigarmhug: 
Gebruikersavatar
Door Sher
#1348989
Ze heeft vanmorgen inderdaad nog als een dolle hond door het bos gerend. Heerlijk gespeeld met Chispa, onder woest gegrom en gekef. Eigenlijk dacht ik dat er een takje in haar vacht had gezeten.  :-X
Ik was er nu (voor mijn gevoel) allert op en dacht dat het niet meer kon gebeuren, terwijl dit nu de derde keer is. Ik weet echt even niet meer hoe ik dit nu verder moet aanpakken. Misschien toch maar laten opereren?  :-\ :-X
Gebruikersavatar
Door Dian
#1349102
ik denk niet dat je jezelf iets moet gaan verwijten :-* :-* Door haar vacht zie je het niet en als zij niets aangeeft, hoe moet je het dan weten?? Hoe vaak komt het voor, wat kan er gebeuren als het open is en wat zijn de risico's van een operatie?? Ik denk dat je het daar over moet hebben met je DA en dan een beslissing moet nemen............


Heel veel sterkte voor Tilly :-* :-* :-*

En voor jou, je doet het hartstikke goed, twijfel nu niet aan jezelf :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Sher
#1349176
Dank je wel. Het helpt een beetje, al blijf ik me toch schuldig voelen. Om 10:30 heb ik een afspraak bij de da.
Ik hoop niet dat ze over voeding beginnen.  :-X
Gebruikersavatar
Door Sher
#1349327
Gelukkig niet over voeding gepraat, maar gewoon een aardige da die mij vertelde dat ik er niets aan kon doen. Tilly kreeg antibiotica zalf in haar kliertje en een kuurtje mee. Het wondje zag er mooi schoon uit. Dat is ook echt zo. Het lijkt wel alsof het zomaar open is gesprongen. Er kwam ook helemaal geen troep uit.
De arme stakker. Ik zal de probiotica alvast weer opzoeken.  :-X
Gebruikersavatar
Door Sher
#1349539
Frenk schreef: Heeft ze er 'last' van?
Valt wel mee eigenlijk. Ze likt er wel wat aan, maar kan nog heel hard rennen en spelen. Ze heeft Chispa vanmorgen alle hoeken van het weiland laten zien en vloog zelf over de kop van het harde rennen. Ook het likken is niet erg overdreven. Ze is erg schoon op zichzelf en een raar plekje moet je weg poetsen.  :-X
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door