Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ibbi
#1347956
bij de katten weet ik 't wel  ;) maar wat doe je 't beste met een pup met diaree?
Koda heeft gisteravond gespuugt ( dat is over ) en daarna waterdunne diaree - dat is nu nog vanaf vanmorgen.
maakt geen zieke indruk.  
hij heeft wat kip gekregen en een schijfje carnibest want eten wilde hij wel
( de fazant die op 't menu stond maar niet gegeven )
als hij morgen nog leeg loopt natuurlijk naar de DA ( ik kijk 't altijd even 24 uur aan als ze niet 'ziek' zijn )
maar wat kan ik geven wat stoppend werkt ? of had ik niks moeten geven vandaag ?
Laatst gewijzigd door ibbi op zo 30 aug 2009, 23:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ibbi
#1348085
heb ik niet in huis  :-[

hij lijkt me ook wat warm nu- terwijl dat overdag niet zo was. is verder nog pittig en alert en heeft wat biogarde op.
maar hij jaagt niet op de katten dus voelt zich blijkbaar niet 100 %  :D
ontlasting was net wel een stuk beter.
temp opmeten morgenochtend en dan toch maar even langs de DA.
Door Borke
#1348090
Morgen mar even Okugest koen, is toch erg handig om in huis te hebben.
Lijkt me een goed idee om morgen naar de DA te gaan, laat je even weten hoe dat afloopt?
Door Borke
#1348099
ibbi schreef: ik heb t al op 't boodschappenlijstje gezet  :)
Iedere drogist die homeopathie verkoopt heeft het en anders de apotheek.
Succes morgen!!!
Door ibbi
#1348516
nou mogelijk heeft die sukkel iets gegeten wat niet goed gevallen is, er mogelijk zelfs nog inzit - hij heeft parifine gehad en moet een paar dagen kvv ipv z'n barfmenu. 
of hij heeft een virus of iets dergelijks, we moeten zo ie zo even 3 dagen de ontlasting bewaren, mocht 't dan niet beter zijn met de diaree kunnen ze onderzoeken wat er in zit.
maar hij had geen koorts.

dochterlief heeft gelijk een mooi tuigje voor hem gekocht want hij was alweer uit z'n halsbandje gegroeit  :)
op wat buikpijn na gaat 't best goed met hem, en zelfs de waterbak omkieperen en de katten opjagen lukt alweer prima  ;D 
maar toch goed dat we even naar de DA geweest zijn.
Door ibbi
#1351977
Koda had verder normale ontlasting maar nog wel 1 en 2 dagen later een keer gespuugd ...
toch nog niet 100 %.  Morgen maar weer naar de DA ?
Maar vanavond poepte hij een dik stuk touw uit  :o  tenminste 't bleef steken dus we hebben 't uit voorzichtig getrokken. niet een lang stuk hoor gelukkig.  zou dat de hele tijd  de boosdoener geweest zijn?

hij eet ook alles als hij de kans krijgt nu  :-X stenen, hout, doosjes wierook - gelukkig net op tijd af kunnen pakken, papier en karton, een stuk van de krabpaal, een sok, knuffelbeesten, hij probeert alles op te eten.

rare beesten hoor die honden hoor je de katten hier geregeld denken  :D

ik hoop dat het nu weer goed gaat met Koda. scheelt morgen een DA afspraak  ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door