Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door wenche
#1347683
Kun je vis ook als extraatje geven, naast je menu, dus niet meegerekend in percentages? Of is dat niet handig?
Door wenche
#1347792
1x in de week 100 gr vis per hond... Pip krijgt overigens daarnaast nog gewoon 1 dag in de week haar vlees/bot als aan vis, maar bij DeeJay krijg ik er met moeite 100 gram in (en dan moet het ook nog "voorgekauwd" zijn)
Door Ons Elftal
#1347799
Ik vraag me af of het zinvol is om elke dag een sardientje uit blik aan de honden te geven. Ik lees hier dat een hoop honden visoliecapsules krijgen, in plaats daarvan leek me een sardientje misschien ook een optie?
Wat ik me dan weer afvraag, mag dan dan weer samen met groente gegeven worden? Mijn honden krijgen elke dag een flinke eetlepel groente door hun menu. Nu heb ik ooit hier eens ergens gelezen, dat vis en groente samen in één menu kankerverwekkend zou kunnen zijn.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1347814
wenche schreef: 1x in de week 100 gr vis per hond... Pip krijgt overigens daarnaast nog gewoon 1 dag in de week haar vlees/bot als aan vis, maar bij DeeJay krijg ik er met moeite 100 gram in (en dan moet het ook nog "voorgekauwd" zijn)
Maar waarom calculeer je die vis niet gewoon in bij je spiervlees? als je het toch iedere week geeft dan is het toch gewoon onderdeel van je menu.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door