Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door wenche
#1345663
Ik heb DeeJay en Pip gister allebei een (deel van voor Pip) runderstrot gegeven en ze zijn er allebei van aan de diarree... Kan dit komen omdat het de eerste keer is dat ze het gekregen hebben? Van andere soorten die ik nu voer hebben ze geen last (alleen Pip heeft iets dunnere ontlasting na het eten van pens en lever, maar geen diarree)
Gebruikersavatar
Door pike
#1346258
Hier gaan ze alle drie consequent aan de slinger als ze runderstrot gehad hebben, zelfs als ze maar een halve strot krijgen. Het is niet het vlees maar het kraakbeen waar ze niet tegen kunnen. Ik geef dus geen strot meer.
Door wenche
#1346299
Ze waren alleen gisterochtend aan de diarree, dus probeer ik het een volgende keer met botwerk erbij.. Kijken hoe het dan gaat... Ze vonden het namelijk allebei wel vreselijk lekker... En Pip is er een half uur zoet mee geweest ;)
Gebruikersavatar
Door choopy
#1346392
Hier krijgen ze met regelmaat een runderstrot, maar nooit aan de slinger.
Ze krijgen meestal een hele, die rustig tussen de 6 en 800 gram weegt, maar geen problemen.

Mocht dat wel zo zijn, dan zou ik idd net als de vorige mensen wat botwerk toevoegen.
Door Deesje
#1346812
runderstrot levert hier weinig problemen, iets dunnere ontlasting (ze krijgen er dan ook geen botwerk bij)

lamsstrot levert hier nog iets dunnere ontlasting, daar moet echt bot bij anders gaan ze aan de slinger..

is denk ik ook afhankelijk van je hond..
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door