Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#1344678
Hallo allemaal,

Bij onze hond, een shitzu van 2,5 jaar (Senna), is vorige week lymfeklierkanker bij de dikke darm ontdekt.
Hij was helemaal niet ziek, alleen een beetje last van diaree, verder at, dronk en speelde hij gewoon.
Niets aan de hand zou je denken, maar helaas de uitslag was anders dan verwacht.
Gister heeft hij zijn eerste chemo gekregen en ben daar best van slag door, ook mijn dochters zijn zeer verdrietig.
Vind het ook heel moeilijk om hem niet even te knuffelen, juist in deze tijd
Ik heb op internet zitten zoeken om informatie en tips te vinden hoe wij hiermee om moeten gaan, en ben op dit forum terecht gekomen.
Het is fijn om met lotgenoten hierover te kunnen praten.
Toe nu toe gaat het het goed met Senna, en hoop dat het ook zo blijft.

Groetjes
Astrid
Laatst gewijzigd door geweldig op zo 23 aug 2009, 12:55, 1 keer totaal gewijzigd.
#1344909
Bedankt voor jullie steun allemaal.
Genezen lukt maar bij 3%........afwachten dus maar.
We hebben goede hoop dat hij in ieder geval nog een aantal jaartjes bij ons kan blijven.
Maar het moet geen lijdensweg worden voor ons kleine hondje.
We doen alles wat in ons macht ligt, maar niet ten koste van Senna.

Groetjes
#1346052
geweldig schreef: Bedankt voor jullie steun allemaal.
Genezen lukt maar bij 3%........afwachten dus maar.
We hebben goede hoop dat hij in ieder geval nog een aantal jaartjes bij ons kan blijven.
Maar het moet geen lijdensweg worden voor ons kleine hondje.
We doen alles wat in ons macht ligt, maar niet ten koste van Senna.

Groetjes
Ik weet niet wat je hondje nu te eten krijgt, want daar hebben we het nog niet over gehad. Maar mocht dat iets in de vorm van droge brok zijn dan is het wellicht nu ook de tijd om daar eens kritisch naar te kijken.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door