Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door 202Spots
#1344548
Vannacht  had Starr gespuugd, vanmorgen voordat ik weg ging had ze 'n beetje bruine slijm gespuugd en later weer 'n keer..
Ik ging met Bo op stap en tegen J zegd dat hij d'r in de gaten moest houden en als ze meer ging spugen naar de DA gaan met d'r..
Precies terwijl Bo met zijn evaluatie bezig is, gaat me cell phone en J is met Starr in de hospital,
ze  had bloed in d'r kots gespuugd en bloed in diaree..
Ze gingen Parvo test doen en foto's maken om te kijken of er wat in d'r maag of darmen is...en d'r aan 't infuus doen...

Nadat ik Bo thuis had afgezet ik tegelijk door naar de hospital...heel zielig hopie hond met grote lampekap om d'r kleine koppie en helemaal zielig, moest ontzettend lang wachten voordat ik eindelijk met Dr.Dayna kon praten...
Het is gelukkig geen Parvo (is hier heel veel tegenwoordig) en er zijn geen vreemde voorwerpen in haar binnewerk te zien op de foto's... kunnen nog geen andere reden te bedenken voordat de bloodtest terug is.
Dus moest haar daar laten ...aan 't infuus, en morgenochtend is Dr.Bill er, dan is ze hopelijk beetje opgeknapt en kan ze naar huis..
Nou dan duimen please voor de sprinkhaan?
Laatst gewijzigd door mahuni op zo 23 aug 2009, 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#1344562
Ach gossie, poor Sprinkhaantje :(. Ik hoop dat jullie gauw duidelijkheid krijgen wat er aan de hand is Dory. En dat Sprinkhaantje weer snel thuis is. Veel dikke knuffels voor je meiske :-*!
Door pallas
#1344579
Gossie...kleine springer ziek :(

Hier in de omgeving allemaal dezelfde soort klachten...dunne bloederige poep en overgeven.  Maar ja ..zij zit wel ietsje verder weg. ;)
Gelukkig knappen ze met goede zorg vaak snel weer op!

Duimpjes draaien voor jullie! :)
Laatst gewijzigd door pallas op zo 23 aug 2009, 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door