Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1344164
gemakkelijker te maken..
vince is een donderdag laparascopisch gecastreerd en het wil nog niet echt..
hij is nog steeds heel slaperig(de hele dag ligt ie te slapen)
wil niet echt eten(drinkt wel)
is erg schrikachtig en voelt zich erg onzeker..
zoekt ons op en kruipt dan op schoot en gaat dan echt als een bolletje liggen..
loopt met een bolle rug..
het lijkt of ie dingen niet echt snapt, eten in zijn bak, dan kijkt ie erna en gaat staan piepen..
loopt de gang in(teken dat ie normaal gesprokken moet plassen) doen de deur open en dan gaat ie buiten staan piepen...
hij krijgt traumeel, de wondjes zien er goed uit, hij schijnt volgens de arts-heftig te reageren op de narcose..
maar wat kan ik voor hem doen....
Door connie63
#1344171
als ik het zo lees is het enige wat je kan doen geduld hebbe en veel liefde geven, mee zou ik ook niet weten is dat de eerste keer dat hij onder nacose is geweest of al eerder zo dat je wat vergelijkings matriaal heb
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1344172
is zijn eerste keer en hopelijk ook de laatste!
alleen mijn eerste hond is onder narcose geweest en die was er zo weer te boven..
ik baal als een stekker hoor, vindt het zo triest voor hem, het is helemaal mijn vince niet..
Door connie63
#1344178
ja ik herken het ook niet echt tessa is al vaker onder nacose geweest en was sávonds weer helemmal het vrouwtje, maar kan je er niet over bellen of zo
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1344199
*Dorothea* schreef: ik ben wel even benieuwd wat voor narcose ze daar gebruiken, heeft hij een infuus gehad in z'n poot?
gasnarcose, nee geen infuus gehad..

ik heb enkel lymfe drainage, kan ik dat ook geven?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1344252
oh sorry, alleen dat ie eerst een prik kreeg om suffig van te worden (toen lag ie al knock out) daarna nog een prik(weet niet wat :-[) aangesloten op de gasnarcose en bewakingsapparatuur..
Door karin2
#1344546
Ik denk dat ie angstig reageert omdat de wonde nog wat "trekt" en ie snapt niet wat er aan de hand is  :-\

zover ik begrepen heb is hij een erg gevoelige hond .

Dikke knuf voor jou en Vince  :-* :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1344637
hij heeft vanmorgen wel een beetje gegeten om daarna weer snel in zijn bench te kruipen :-\
ze zijn nu effies met z'n drietjes naar buiten, kijken hoe of wat ie doet..
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door