Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door deja
#1343739
Ik had van de week schapenpens ontdooid van Herby, ik sneed hem door  en het leek wel of er een biefstukje in zat het was heel rood vlees ik dacht eerst zal ik dat er maar uithalen, maar heb het ze gewoon gegeven.
Nou zei iemand me als het maar geen gezwel was, daar schrok ik wel een beetje van, wie heb dat ook wel eens gehad het was net rood vlees.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1343745
deja schreef: Ik had van de week schapenpens ontdooid van Herby, ik sneed hem door  en het leek wel of er een biefstukje in zat het was heel rood vlees ik dacht eerst zal ik dat er maar uithalen, maar heb het ze gewoon gegeven.
Nou zei iemand me als het maar geen gezwel was, daar schrok ik wel een beetje van, wie heb dat ook wel eens gehad het was net rood vlees.
Dat is een stukje milt. Die wordt niet altijd even zuiver weggesneden en dan blijft er zo'n rode flubbel hangen. Er was eerder een topic over, met foto, nog neit zo lang geleden.
Door deja
#1343766
Dat heb ik niet gelezen maar het kan dus geen kwaad vond het wel heel raar maar het zag er verder heel mooi uit dus dat is ook orgaan, weet je nog onder wel hoofdstuk dat stond vragen en problemen barf ik ben al aan het zoeken?
Laatst gewijzigd door deja op vr 21 aug 2009, 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1343819
deja schreef: Dat heb ik niet gelezen maar het kan dus geen kwaad vond het wel heel raar maar het zag er verder heel mooi uit dus dat is ook orgaan, weet je nog onder wel hoofdstuk dat stond vragen en problemen barf ik ben al aan het zoeken?
Je kunt dat gewoon geven. Kan geen kwaad, het is gewoon een stukje orgaan. Alleen als je veel geeft dan kan het behoorlijk laxerend werken, maar meestal kom je niet aan een hele milt, dus doet dat probleem zich maar weinig voor. Ik zal even kijken waar het topic gebleven is. :)
Door deja
#1343931
Bedankt voor het zoeken de meningen lopen wel sterk uiteen het zat er bij mij echt in ik zag niets aan de buitenkant pas toen ik hem open sneed zag ik het.
Door K&D
#1343959
Ik zie het ook wel eens als ik schapenpens snijd. De 'afsnijsels' gaan altijd gelijk naar de dames die ongeduldig wachten tot er wat van tafel 'valt'...
Hier vreten ze het net zo hard als de rest. Ik moet altijd oppassen voor mijn vingers.... ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1344101
deja schreef: Bedankt voor het zoeken de meningen lopen wel sterk uiteen het zat er bij mij echt in ik zag niets aan de buitenkant pas toen ik hem open sneed zag ik het.
Het is dat topic getoonde gevalletje in de eerste posting is zonder enige twijfel milt. Als dat van jou er heel anders uitzag dan weet ik het ook niet en val ik ook maar terug op...als je niet weet wat het is dan voer je het even niet.
Door deja
#1344706
Ja ik weet het ook niet maar het is natuurlijk alllang op zag er prachtig uit  net biefstuk dus ik dacht zal wel goed zijn.
Kan het nu niet meer terug halen, is ook de eerste keer dat het erin zat.
Door deja
#1345204
Nou ze hebben er bij mij geen last van gehad, hoop alleen niet dat het een gezwel was maar ik denk eigenlijk niet dat een gezwel er zo mooi uit ziet.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door